iR' BR34K Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Fjørlette gamingmus blir billigare og betre. Tiaren er farleg nær for Model O.TEST: Glorious Odin Model O Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 et lite skudd for baugen for alle de som spekulerer i finalmouse-valutaen? Lenke til kommentar
blodhild Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hvordan blir det med hygienen på en datamus med så mange hull? men liker konseptet:) Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Har den selv. Fantastisk mus Men litt stor for en med piano hender. Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det hender at du begynner å svette på hendene når du gamer. Slik det ser ut på bildene vil svette og annet dritt som akkumulerer seg på hendene sette seg rett inn i hulene. Lykke til med å rense det ut! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hvordan blir det med hygienen på en datamus med så mange hull? men liker konseptet:) Blåser den forsiktig med kompressor i blandt.. Ellers vasker jeg med isopropanol når det trengs 1 Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Et annet tips er å la være å spise ostepop foran maskina. Eventuelt kan hender vaskes etter toalettbesøk. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Ingen gamere nyter vel mat å drikke foran PCen!? Hva slags griser er vi blitt? Kan ikke forvente at produsenter tar hensyn til vanene til kundene sine? Nei jeg spiser ikke ostepop hverken foran PCen eller andre steder med mindre det blir servert når jeg er hjemmefra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå