Syar-2003 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Men så snakket jeg ikke om fyren på bussholdeplassen heller.. Jeg er ikke tankeleser. Leste innlegg #85 Endret 6. september 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Når jeg kommer over 40-50 km/t så hører jeg ingen motorstøy i bilen min, men hjul støy. Jeg har diesel bil i tillegg. Da må jeg igjen oppfordre til hørselstest. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg er ikke tankeleser. Det hadde vært ganske åpenbart om du bare leste postene du kommenterte på. Det spesifiseres godt at en snakker om egne biler og lydbildet. Veldig rart å stoppe folk på bussholdeplassen å spør om de hørte lyd i fra bilen min, samt helt meningsløst. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Det hadde vært ganske åpenbart om du bare leste postene du kommenterte på. Det spesifiseres godt at en snakker om egne biler og lydbildet. Veldig rart å stoppe folk på bussholdeplassen å spør om de hørte lyd i fra bilen min, samt helt meningsløst. post nummer 85 raringen. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Da må jeg igjen oppfordre til hørselstest. ?? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 post nummer 85 raringen. Bla litt lengre bak du, når det hele startet. Før dere kastet dere på uten å sjekke hva dere diskuterte. Personlige referanser kan du droppe, i og med at det er spesifisert uting i reglemagnet her inne. Men det er vell sånn når en sliter med debatteringen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Bla litt lengre bak du, når det hele startet. Før dere kastet dere på uten å sjekke hva dere diskuterte. Personlige referanser kan du droppe, i og med at det er spesifisert uting i reglemagnet her inne. Men det er vell sånn når en sliter med debatteringen. Det er ikke du den rette til å snakke om som selv kaller folk rare over en lav sko. I #85 snakker du om støy i nabolaget og det er naturlig nok etter all sannsynlighet ikke inne i samme bil. Sa med å være mere presis i egne uttalelser hadde vi sluppet dette. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Det er ikke du den rette til å snakke om som selv kaller folk rare over en lav sko. I #85 snakker du om støy i nabolaget og det er naturlig nok etter all sannsynlighet ikke inne i samme bil. Sa med å være mere presis i egne uttalelser hadde vi sluppet dette. Om jeg gjør det står du jo fritt til å rapportere de innleggene og kommentere på samme måte som meg. Kan ikke komme på når dette ble gjort, men du har sikkert noe i tankene. Oppfordrer deg til å si i fra, så vi kan ha en hyggelig tone her inne. Hadde nok vært lettere om du heller siterte det innlegget om det var det du ønsket å kommentere. Men nok om det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 så vi kan ha en hyggelig tone her inne. Det er jeg for Vi alle bør anstrenge oss for å ha en hyggelig tone. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Det er ikke du den rette til å snakke om som selv kaller folk rare over en lav sko. I #85 snakker du om støy i nabolaget og det er naturlig nok etter all sannsynlighet ikke inne i samme bil. Sa med å være mere presis i egne uttalelser hadde vi sluppet dette. Om jeg gjør det står du jo fritt til å rapportere de innleggene og kommentere på samme måte som meg. Kan ikke komme på når dette ble gjort, men du har sikkert noe i tankene. Oppfordrer deg til å si i fra, så vi kan ha en hyggelig tone her inne. Hadde nok vært lettere om du heller siterte det innlegget om det var det du ønsket å kommentere. Men nok om det. Denne artikkel må jo være gull verd for deg https://www.tv2.no/broom/10832507/ Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Denne artikkel må jo være gull verd for deg https://www.tv2.no/broom/10832507/ Relevant som vanlig. Men stakkars fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå