abarhaugen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei! Jeg er på utkikk etter en god spilleskjerm, et krav er at den bør være så billig som mulig, men bør ha kvalitet nok til å spille med, er ikke så opptatt av hva slags teknologi, men hadde vært fint med lcd.. Andreas Lenke til kommentar
Swix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvilke størrelse tenker du på? 17" eller 19"? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hei! Det er så veldig mange å velge mellom nå for tiden, men har du lest pcpro i det siste, så har du sett stor testen av 17tommer lcd.. Der var den mange gode skjermer til en "billig" penge, NEC. Problemet med denne var visst manglende dvi, men det var ikke noen enorm mangel.. Sats på lcd EDIT: Billigste nettpris er ikke 5000kr på komplett, men hos Multicom koster den 4399.. Endret 25. desember 2003 av Ingardj Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 jeg tenkte på en størrelse mellom 17 og 19 tommer jeg. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 HER er den billigste 19" LCD skjermen du får tak i i dag --> 4595,- Og at en LCD skjerm ikke har DVI ser jeg på som en middels til stor mangel, man bør ha mulighet til å bruke DVI! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jepp, DVI = må ha på LCD, eller? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nja, jeg greier meg uten på den ene PC'en min (som har for dårlig skjermkort), men bildet blir faktisk bedre (og jeg er ikke veldig kresen på det) når jeg bruker DVI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå