steinjarle Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Men får den tilgang til Google-apper?Dette blir datoen for Huaweis nye flaggskip Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Denne blir mentalt bra. USA kan ta seg en bolle, Huawei er ledende på markedet nå, best på kamera, veldig bra grensesnitt, bra specs osv. 6 Lenke til kommentar
gotark Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Hva er den tredje knappen til? Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Denne blir mentalt bra. USA kan ta seg en bolle, Huawei er ledende på markedet nå, best på kamera, veldig bra grensesnitt, bra specs osv. Så du mener Kina som er et diktatur ikke skal ta seg ei bolle? Kan jeg tør å spørre deg hvor gammel du er? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Huawei er ferdig, ikke kjøp. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Denne blir mentalt bra. USA kan ta seg en bolle, Huawei er ledende på markedet nå, best på kamera, veldig bra grensesnitt, bra specs osv. Så du mener Kina som er et diktatur ikke skal ta seg ei bolle? Kan jeg tør å spørre deg hvor gammel du er? Du kommer tilbake hver gang det er snakk om Kina, kun for å trolle, hvor gammel er du? 6 Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Den kommer med Android som er en åpen kilde kode, er bare til og laste ned Google play service og Google play store fra apk mirror. 3 Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Den kommer med Android som er en åpen kilde kode, er bare til og laste ned Google play service og Google play store fra apk mirror. Det var det jeg også tenkte. Er jo bare å laste ned Google Play, så er du good to go? 3 Lenke til kommentar
Ruppert Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Den kommer med Android som er en åpen kilde kode, er bare til og laste ned Google play service og Google play store fra apk mirror. Det var det jeg også tenkte. Er jo bare å laste ned Google Play, så er du good to go? Jeg er litt skeptisk. Hadde en gang en Kina eksklusiv Samsung Galaxy s7 mobil, uten google services installert. Apker nyttet ikke og bootloaderen var lukket, altså custom rom også uaktuelt. Her måtte man ta til takke med applikasjonsbutikker utenfor playstore og apper som ikke trengte google tjenester. Mister bla. snapchat, youtube og chrome. Hvor sikre er dere på at Huawei mate 30 pro ikke vil lide samme skjebne? Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Den kommer med Android som er en åpen kilde kode, er bare til og laste ned Google play service og Google play store fra apk mirror. Det var det jeg også tenkte. Er jo bare å laste ned Google Play, så er du good to go? Jeg er litt skeptisk. Hadde en gang en Kina eksklusiv Samsung Galaxy s7 mobil, uten google services installert. Apker nyttet ikke og bootloaderen var lukket, altså custom rom også uaktuelt. Her måtte man ta til takke med applikasjonsbutikker utenfor playstore og apper som ikke trengte google tjenester. Mister bla. snapchat, youtube og chrome. Hvor sikre er dere på at Huawei mate 30 pro ikke vil lide samme skjebne? Du er inne på noe her, men årsaken til at S7en ikke kunne laste ned noe var nok at den var tiltenkt kun det kinesiske markedet som har/hadde strenge sensurregler og IKKE tilgang til flere amerikanske tjenester og nettverk. Lenke til kommentar
FluggerNO Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Ta en titt i Huaweis sin app gallery. Ble lagt ut noen apper der for noen dager siden ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg