FREDRIK-E Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Noen som har handlet her og vet hvordan de er? Har de rask levering og hvorden er kundeservicen deres? Endret 25. desember 2003 av FrEdRiK-E Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 De krever forhåndsbetaling. Det er nok til at jeg ikke annser dem som en bra butikk. Kjekt med butikker som har oppkrav OG forhåndsbetaling mulig, men bare forhåndsbetaling virker litt skummelt. De var jo billige, men ikke så gæærnt billige heller. Litt under midten av stammen på treet? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg hadde aldri forhandsbetalt en telefon hos en såpass ny webshop som det er snakk om her. Hadde forresten aldri forhansbetalt en telefon uansett om det var en webshop jeg hadde stolt 100% på. Jeg kjenner mange som har dårlig erfaring med akkurat dette. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg kunne fint ha gjort det. Hvis de gjør noe galt e.l., skal det ikke mye til at de går konkurs hvis noen klager til forbrukerrådet e.l. siden det er et såpass nystartet og urutinert selskap. Ville ikke tro det vil by på noe problem om du forhåndsbetaler der. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 hehe. Det er ikke jeg som har kjøpt telefon her men en venn av meg. Håper han får den telefonen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå