Gå til innhold

Asus Radeon 9600xt

bjarne88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant nok, men nå er jo også Sapphire kjent for og lage veldig gode skjermkort og da ;)

Joda, enig med deg i det. Poenget var at Asus er et bra kort, men det er mange andre merker også. Uansett så skal man ikke bli tiltalt med ordet idiot selv om man mener noe annet. Selv har jeg Connect3D 9500 og er fornøyd med det... sammen med et Asus hovedkort. :D

Endret av olavr
Lenke til kommentar
Spør meg om ASUS 9600XT bjarne88, og jeg vil svare. Har det selv og vil høyst anbefale det :D

Ganske enig med deg GEF :yes: Asus korta er dei beste :w00t::w00t:

jeg har asus 9800xt og må bare si det samme :thumbup:

hadde før et hercules 9800pro og det var et møkkakort, gikk seg varmt og droppa frameraten ofte i spill.

Lenke til kommentar
Spør meg om ASUS 9600XT bjarne88, og jeg vil svare. Har det selv og vil høyst anbefale det :D

Ganske enig med deg GEF :yes: Asus korta er dei beste :w00t::w00t:

jeg har asus 9800xt og må bare si det samme :thumbup:

hadde før et hercules 9800pro og det var et møkkakort, gikk seg varmt og droppa frameraten ofte i spill.

Interesant påstand/erfaring ang. Hercules 9800Pro da de priser seg vesentlig høyere enn andre og påstår de har meget gode kjøleløsninger på sine 3d Prophet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Asus korta er dei beste innen radeon... dei blir som oftast kal ATI's Rools Royce :thumbs:

og den er bedre i mange tester i forhold til Sapphire.

For noe bullshit! KAN DU besvise dette din idiot.

http://www.broadbandreports.com/forum/rema...67621~mode=flat

Her ser du eit forum kor dei diskuterer Asus 9600XT vs ATI(Sapphire)9600Xt

og dei fleste anbefaler Asus på det sterkeste....

Nå var jo ikke den siden et sted som ga uttrykk for at Asus var best da. Like mange mange som synes ATI/Sapphire var det beste kjøpet. ;)

Sapphire er kjent for å være kvalitets minded og lage svært gode kort, og jeg har bare hørt god-ord om dem i anmeldelser.

Når man i tillegg får en god bundle med TR:AOD og ikke minst HL2 kuppong, så er saken biff for min del iallfall. Sapphire kortet skal være ganske bra på overklokking også.

Men alt i alt: Det er veldig minimal ytelses forskjell mellom Asus og Sapphire. Det kan godt hende at Asus gir 1-2 frames mere i et par spill, men det er ikke nok til å betale ekstra for.

Men dette er min mening. Min mening er ikke nødvendigvis representativ for andre, men jeg har rett til å ha meninger vet du. :p

Lenke til kommentar
Asus korta er dei beste innen radeon... dei blir som oftast kal ATI's Rools Royce :thumbs:

og den er bedre i mange tester i forhold til Sapphire.

For noe bullshit! KAN DU besvise dette din idiot.

http://www.broadbandreports.com/forum/rema...67621~mode=flat

Her ser du eit forum kor dei diskuterer Asus 9600XT vs ATI(Sapphire)9600Xt

og dei fleste anbefaler Asus på det sterkeste....

Nå var jo ikke den siden et sted som ga uttrykk for at Asus var best da. Like mange mange som synes ATI/Sapphire var det beste kjøpet. ;)

Sapphire er kjent for å være kvalitets minded og lage svært gode kort, og jeg har bare hørt god-ord om dem i anmeldelser.

Når man i tillegg får en god bundle med TR:AOD og ikke minst HL2 kuppong, så er saken biff for min del iallfall. Sapphire kortet skal være ganske bra på overklokking også.

Men alt i alt: Det er veldig minimal ytelses forskjell mellom Asus og Sapphire. Det kan godt hende at Asus gir 1-2 frames mere i et par spill, men det er ikke nok til å betale ekstra for.

Men dette er min mening. Min mening er ikke nødvendigvis representativ for andre, men jeg har rett til å ha meninger vet du. :p

Det som er med sapphire kort er att det er ein ELENDIG kjøler på dei...

Hadde eit Sapphire 9600PRO før som eg måtte sende inn igjen fordi Vifta lagde høyfrekvente støyer!!! også ble kortet Glovarmt... så eg anbefaler Asus på det sterkeste det er Rå og Skikkelig kjøling på det, ikkje sånn plastikk kjøler sånn som Sapphire har :ermm:

Lenke til kommentar
Følger hl2 med på Asus 9600XT sitt kort???

mvh: andersen

Dessverre, det er nok bare Sapphire kortet som kommer med HL 2 kupong.

Tror det er en sånn "very special deal" mellom Valve og Ati/Sapphire :xmas::dribble:

Okay.. og sapphire sitt kort er jo 100 kr billigere enn asus sitt! HL2 kommer jo til å koste rundt 400 - 500.... Da trur jeg iallefall jeg går for sapphire ;) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...