Gå til innhold

Asus Radeon 9600xt

bjarne88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amraam har visst ikke noe sånt avansert kundesenter slik som Komplett, PSData m.fl, men jeg tror en telefon er grei å bruke for å avbestille. :)

Om det er "full retail" vet jeg ikke, men det er iallefall ikke "lite retail". (retail, står det)

Edit: Leif

Endret av Mikael Å.
Lenke til kommentar
Full retail indicates that the package contains the entire bundle including the Game software bundle and utilities. The Lite retail versions do not come bundled with the software bundle and are packaged with the neccessities needed to enjoy the pinnacle in performance from Sapphire alone.

Lenke til kommentar

Asus kortet koster: 1774,-

Sapphire kortet koster: 1665,-

Prisforskjell: 109,-

I tilegg har Asus-kortet VIVO, og dermed vil jeg si at prisforskjellen er grei.

(Prisene er hentet fra komplett.no, og ikke fra "julekalender")

Tror også at asus-kortet kan overklokkes noe mer, siden viftene der er noe større enn på Sapphire sitt kort.

Så tror ikke du vil gjøre noe dumt med å gå for et Asus-kort!

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar
Asus korta er dei beste innen radeon... dei blir som oftast kal ATI's Rools Royce :thumbs:

og den er bedre i mange tester i forhold til Sapphire.

For noe bullshit! KAN DU besvise dette din idiot.

http://www.broadbandreports.com/forum/rema...67621~mode=flat

Her ser du eit forum kor dei diskuterer Asus 9600XT vs ATI(Sapphire)9600Xt

og dei fleste anbefaler Asus på det sterkeste....

Hvis du leser disse innleggene vil du raskt finne ut at disse folkene vet ikke hva de prater om i det hele tatt. De sier at Asus 9600 XT er MYE bedre enn ATI Radeon 9600 XT :p Hadde det stått på anandtech eller tomshardware hadde jeg nok trodd deg siden dette kalles for pålitelige kilder. Mitt poeng er ikke at Asus har bedre XT kort men at de er like bra som for eksempel powercolor eller sapphire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...