Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

En billi internettlevrandrør for oss som har isdn?

Anbefalte innlegg

Vi har gode gamle telenor!

Men jeg sitter veldi mye på nettet og da blir regningen dyr, så jeg lurte på om det var noen internettlevrandører som har fast pris i måneden?

Edit: Brdbånd er ikke tiljengelig her!

Endret av hwknut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg sitter veldi mye på nettet og da blir regningen dyr, så jeg lurte på om det var noen internettlevrandører som har fast pris i måneden?

Nei, det er ikke det.

Kvalito prøvde seg men de kastet inn håndkledet å samme is som Cybercity gjore før den på fastpris ISDN.

Du har sjekket om du kan få ADSL opp i mot de nyeste utbyggingslistene?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det.

Kvalito prøvde seg men de kastet inn håndkledet å samme is som Cybercity gjore før den på fastpris ISDN.

Du har sjekket om du kan få ADSL opp i mot de nyeste utbyggingslistene?

Ja, det var ikke mulig!

http://www.tiscali.no/ hm dette så lavendes ut!

Lenke til kommentar

Telenor har faktisk akkurat det samme... Online150 heter det... Koster 500 kr/måneden... Da får man 150 timer, som man kan bruke når man vil... Det du overskrider, betaler du selvfølgelig for...

Tenkte det kunne være en tanke, ettersom du allerede har Telenor.... Tjenesten er forøvrig gratis å melde seg på...

Edit: Jeg var visst litt for sein der... :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Telenor har faktisk akkurat det samme... Online150 heter det... Koster 500 kr/måneden... Da får man 150 timer, som man kan bruke når man vil... Det du overskrider, betaler du selvfølgelig for...

Tenkte det kunne være en tanke, ettersom du allerede har Telenor.... Tjenesten er forøvrig gratis å melde seg på...

Edit: Jeg var visst litt for sein der... :p

Gratis & Grstis!.. Man må ha internett abn. oss dem da. Koster vel 129,- mnd det også + de 500,- for online150. Ellers så vil jeg bare si; hold deg langt borte fra både Tiscali og Kvalito. Har hatt begge, og her blir det garantert rot med regniger.

Så når alt komer til alt så hadde jeg vel valgt telnoer sin løsning.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt både Tiscali og Kvalito, og mitt råd er hold deg langt borte fra begge!

Tiscali: som sikkert mange smertelig fikk erfare sendte de ut regninger for overforbruk for 18 mnd da de hadde feil i systemet deres så overforbruk ikke ble registrert som det skulle, ingen info underveis, ikke et ord om dette fra deres side. Mange fikk regninger på opp til 15-16 tusen + måneds abb.

Kvalito: startet så fint med å ha fastpris på oppringt abb. først satte de opp prisen noe vanvittig, deretter måtte de begrense seg til 7t/dag, MYE rot med regninger var det her også. Og etter å ha lest hvordan noen av kundene blir behandlet her så er dette en ISP jeg aldri ville ha vurdert engang.

Oppsumering: hadde jeg ikke fått adsl selv over nyttår hadde jeg byttet til telenor uten å blunke. Der kan man spare opp timer dersom man ikke bruker internett en dag f eks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har hatt både Telenor 150, Tiscali og Kvalito, men sitter nå tilslutt igjen med Telenor 150 igjen. Det er den beste løsningen..

Morsomt, har gått i gjennom nøyaktig de samme leverandørene! pluss Tele2 og Netcom. Sitter nå med online 150, og er faktisk fornøyd med det :scared:

Hadde egentlig ingen spesiellt dårlige erfaringer med Tiscali. Men de hadde desverre døgnberegning av 6 timene. Var man da borte en gang i blant, fikk man ikke utnyttet døgnet fullt ut, og man betalte for noe man ikke brukte.

Hos telenor begynner 150 timene og gå fra første oppkobling. Og jeg er i allefall sikker på å svi de opp lenge før måneden er ute - selv om man er borte noen dager. På den måten er jeg sikker på at jeg får utnyttet hele fastbeløpet jeg faktisk betaler for.

Overforbrukprisene var vel omtrent like hos Tiscali og Telenor, men det som fikk meg til og gå over til "fienden" var at de ikke krever startavgift :thumbs: På den måten kan man logge av og på så ofte man husker/gidder, og dermed skrumpe inn på tellerskrittene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...