Snikpellik Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Det der skal være straffe, han blir jo sparka ned!? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Faen ta Lingard ass Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 United snytt for glassklar straffe 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 United snytt for glassklar straffe Hva??? Var jo ikke borti han. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Hva? Var jo ikke borti han. Han er utvilsomt borti ham. Om det er straffe kan sikkert diskuteres, du så tydelig i første reprise at han ble sparket i skoen. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Det er faen ikke nok til straffe iallefall, det ville vært syltynt. Kaster seg jo av at han kjenner noe under skoen. Var-dommerne sa heller ikke noe så. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Jada. Enda en uavgjort da. Kjip start på sesongen fortsetter å være kjip. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Joda, mulig at det hadde vært billig. Men at han blir sparket er det jo ingen tvil om. At VAR-dommerne ikke griper inn trenger ikke bety noe, det fant vi ut forrige helg. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Ikke nok til straffe, da må jo enhver berøring bli straffe. Menmen. Merkelig svak kamp av United igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Ikke nok til straffe, da må jo enhver berøring bli straffe. Menmen. Merkelig svak kamp av United igjen. Både kommentator og studio mener det burde vært blåst på den, så jeg er ikke helt alene på jordet. Men ødelegger sikkert en del at Greenwood gjør mye ut av det. Lenke til kommentar
KirbyPoofer Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Aldri straffe. Kjenner en berøring og kaster seg som en filledukke. Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Menmen. Merkelig svak kamp av United igjen. Ikke merkelig. Vi har vel yngste (?) startelleveren i premier league, en utrolig svak midtbane utover Pogba (blir ekstra tydelig når Pogba har en dårlig kamp som i dag), og offensive spillere med forholdsvis begrenset register. Som OGS så fint sa det, vi må score flere "stygge mål" - ser veldig lite mål fra dødballer og innlegg, tap-ins - at vinner dueller inne i boks, osv. Jaja. Ikke i nærheten av like skuffet som etter forrige kamp. Har egentlig justert forventningene mine til at jeg håper og tror at de unge spillerne våre vil forbedre seg etter hvert som sesongen går. Også får alt annet være en bonus. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 United har det jo inne. Pisset på Chelsea for ikke lenge siden. Daniel James ser jo ut som en åpenbaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Kan ikke få straffe hver runde heller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Kan ikke få straffe hver runde heller. Står det i noen regelbok? Det er like merkelig som når "ekspertene" sier at dommeren allerede har gitt lag X en straffe denne kampen. Jeg synes forøvrig ikke det var straffe til Greenwood, samtidig er jeg rimelig sikker på at dommer hadde gitt frispark på det fjaset om det var motsatt - en forsvarer som falt død om av et lite touch. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå