Øystein.F. Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Nostalgiske reiser og banale mengder våpen står på programmet denne månaden.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i september Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist 1 Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Hva med The Surge 2 ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill. 1 Lenke til kommentar
DogSledder Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill. Antar at kommentaren er for å provosere, men BOTW er vel egentlig regnet som et svært godt spill? 6 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Gleder meg litt til at Spyro kommer ut på pc. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill. Antar at kommentaren er for å provosere, men BOTW er vel egentlig regnet som et svært godt spill? Nei kommentaren er fordi det er min oppriktige mening om spillet. Forstår ikke hva folk liker så godt med det, ja det er mye kult man kan gjøre, men ikke nok til å gjøre det til et godt spill. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Hva med The Surge 2 ? ja er enig her, Hvorfor det ikke nevnes beviser jo bare at de er kjøpt og betalt. Gleder meg veldig til The Surge 2 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Ser at The surge 2nevnes i en bisetning....... Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Ser at The surge 2nevnes i en bisetning....... Ganske sikker at det ikke var skrevet når jeg leste saken og skrev. Men kanskje jeg bare så forbi det.... Lenke til kommentar
Ajaner Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Gleder meg til review av The Legend of Zelda: Link's Awakening. Blir garantert 10/10 for å prøve å rette opp fadesen fra sist I motsetning til BoTW så var jo faktisk Link's Awakening et godt spill. Antar at kommentaren er for å provosere, men BOTW er vel egentlig regnet som et svært godt spill? Nei kommentaren er fordi det er min oppriktige mening om spillet. Forstår ikke hva folk liker så godt med det, ja det er mye kult man kan gjøre, men ikke nok til å gjøre det til et godt spill. Er helt enig med deg. Zelda BOTW var rett og slett ikke min tekopp. Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke liker det bedre... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Banale mengder våpen? Tror desken bør holde seg til adjektiver den kan. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Er helt enig med deg. Zelda BOTW var rett og slett ikke min tekopp. Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke liker det bedre... Helt innafor å ikke like det samme som alle andre, og vice versa. Smak er subjektivt, og dermed er også anmeldelser det. Personlig likte jeg BOTW veldig godt, men det tok litt tid. I starten var jeg ikke helt frelst. Skulle ønske verden var litt mindre tom, med et større utvalg skapninger. Ikke bare variasjoner av de samme. Tok litt tid før jeg falt for The Witcher 3 også, men det er blitt en av mine favoritter gjennom tidene. Jeg syntes Interstellar var en helt midt-på-treet film, med en helt elendig slutt. Arrival er litt i samme gate. Men jeg er også fullstendig klar over at jeg er i mindretall der. Subjektivt altså. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Banale mengder våpen? Tror desken bør holde seg til adjektiver den kan. Ordinær mengde våpen... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Link's Awakening. Jeg har utsatt å spille GB-versjonen omtrent helt siden den kom ut da jeg var 9 år gammel, så nå skal det endelig skje. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hva med The Surge 2 ? ja er enig her, Hvorfor det ikke nevnes beviser jo bare at de er kjøpt og betalt. Gleder meg veldig til The Surge 2 Kjøpt og betalt av hvem exactly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå