Bluebeans Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Dette skjer: 1. Pcen låser seg og etter ca. 10 sek så kommer det en slags feilmeldinglyd og musa vil ikke rikke seg. 2. Man venter ca. 15 sek og da kommer det at microsoft har gjort en feil. Da er oppløsninga, farger og alt på det lavest tenkelige. Man får ikke skifta til normalt. Dette ser sånn ut. 3. Man må restarte, da er alt som normalt. Dette skjer rundt 5 ganger daglig. Når jeg spiller så hender det at pcen klikker i 10 sekunder men da kommer bildet tilbake som oftest. Jeg tror det er skjermkortet, noen som har noen andre teorier og hvordan jeg skal fikse det? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Avinstaller driverne til graffikkortet, så reinstallerer du de. Da skulle alt være bare fryd og gammen Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvilket skjermkort har du? sjekke driveren er et bra tips. ATI Nvidia Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Driverne er sjekket og oppdatert... EDIT: Geforce fx 5200 Endret 25. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Siden ingen veit hva problemet er så spør jeg: Tror dere alt vil løse seg vis jeg kjøper nytt skjermkort? Lenke til kommentar
lceger Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hvordan oppdaterte du, passet du på å fjerne / avinstallere de gamle først? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tja, det er jo mye som "kan" være klikk. Men oddsene tilsier at det er noe med skjermkortet ditt. Står det skikkelig i AGP sporet da? Har opplevd mye rart i forbindelse med kort som ikke står skikkelig i sporet sitt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har ikke klokket. Jeg oppdaterte skikkelig og fjernet alt. Det står skikkelig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå