crapgame Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg har nettopp fått nfsu i gave, men det fungerer ikke har skiftet de regionale innstillningene til engelsk og svensk, men ingen ting fungerer. jeg har ME (drittsystem) og der kan man ikke skifte til australsk eller usa på språk valg. hva må jeg gjøre for å få det til å fungere??????? takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du trenger ikke poste enda en post. Har du sjekka om det finns noen patcher som fikser problemet? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ingen kom med noen gode svar i den andre så derfor prøvde jeg med en ny. gikk inn på siden deres og lastet ned en, men ikke forandret seg. vet du om noen jeg bør prøve? gi gjerne link Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvis du kører norske innstillinger på tastatur og språk. Bør du skifte til Australian english, da burde NFSU fungere. Hadde samme problemet selv, men nå virker det. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis du kører norske innstillinger på tastatur og språk. Bør du skifte til Australian english, da burde NFSU fungere. Det var nettopp det han ikke kunne fordi han hadde Windows Millenium. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du kører norske innstillinger på tastatur og språk. Bør du skifte til Australian english, da burde NFSU fungere. Det var nettopp det han ikke kunne fordi han hadde Windows Millenium. Legg in xp da... så ordner det seg nok... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du kører norske innstillinger på tastatur og språk. Bør du skifte til Australian english, da burde NFSU fungere. Det var nettopp det han ikke kunne fordi han hadde Windows Millenium. Legg in xp da... så ordner det seg nok... Men XP er dyrt Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 skift til engels(australsk).. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 nå har jeg kjøpt meg xp oppgradering så nå fungerer det knirke fritt uten at jeg trenger og skifte på de regionale innstillingene. HURRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå