Smedsrud Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Får mørk modus fra i dag.Nå blir Office mørkt Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Hva med det mørke temaet jeg har brukt i Office i flere år, har ikke det telt som mørkt? Neida, dette blir jo en innstilling som tar etter valget man gjør i Innstillinger i Windows, fremfor å velge mørkt tema i Word/Outlook slik man har kunnet gjøre med Office 2016. Lenke til kommentar
somdene Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Så når vil tek.no og diskusjon.no få støtte for mørk modus? Er så lei av sider som bruker lyse farger i utstrekt grad. 4 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 På tide ja. Men for i svarte H. I Outlook må de gjøre "Leseruta" mørk også. Den er klink hvit og altfor lys når man aktiverer mørk modus. Ubrukelig slik det er nå 1 Lenke til kommentar
P90QDGVS Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Mote. I vanlig dagslys / lyse omgivelse er fordelen kun at det sparer strøm. Men, hvis du liker det: følg saueflokken og bruk det. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Mote. I vanlig dagslys / lyse omgivelse er fordelen kun at det sparer strøm. Men, hvis du liker det: følg saueflokken og bruk det. Og vi snakker vel promille-nivåer at maskiner som har OLED skjermer uansett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 (endret) Mote. I vanlig dagslys / lyse omgivelse er fordelen kun at det sparer strøm. Men, hvis du liker det: følg saueflokken og bruk det.1. Ikke mote /trend. Det er absolutt flere fordeler. 2. Ikke alt skjer lyse tilstander. Alt for enkelt å kalle andre for saueflokken. Kanskje du er sauen som bare fulgte lyst tema i stedet for å bruke egne mørke tema? Endret 31. august 2019 av Comma Chameleon 4 Lenke til kommentar
P90QDGVS Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Jeg brukte mørk bakgrunn på mine første PC-er fra ca 1985 og i flere år framover (WP, Turbo Pascal og AutoCAD, Lotus 123). Så, mørkt «tema» er ikke noe nytt. Men, jeg er ikke i tvil: i dag, i normalt arbeidslys funker det best med lys bakgrunn. Comma: jeg tror ingen her er sauer. Til orientering så har vi noe som kalles ordspill/ordtak. Det brukes i dette tilfellet for å fortelle at noen blir påvirket av andre sine meninger uten å være i stand til å gjøre egne vurderinger. «Keiserens nye klær» er også et uttrykk jeg kunne brukt (gjerne les/google den historien hvis du ikke skjønner den, Comma). For øvrig tror jeg heller ikke en sau er i stand til å forstå forskjellen på en mørk eller lys bakgrunn. Faktabasert og kunnskapsbaserte valg er avgjørende for utvikling og framskritt. Så, derfor håper jeg det blir valgfritt å følge saueflokken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Hva med det mørke temaet jeg har brukt i Office i flere år, har ikke det telt som mørkt? Neida, dette blir jo en innstilling som tar etter valget man gjør i Innstillinger i Windows, fremfor å velge mørkt tema i Word/Outlook slik man har kunnet gjøre med Office 2016. Nei det å velge et mørkt tema var tydeligvis gammeldags og helt ubrukelig i dagens kast og bruk samfunn.Har klart meg lenge med et litt mørkegrå tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg