Smidt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 holder på å slice i Photoshop, men må ha bildet jeg kutter ut i en spesiell størrelse på pixelen.. er det mulig å få opp hvor stor stykke du slicer i px? slik det er i fireworks når du tegner opp bokser f.eks. så får du oppgitt H og W på boksen mens du drar.. kan jo seff lagre psd'en for web i PS og så åpne i Fireworks etterpå, men prøver å holde meg til ett program.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du har et lite vindu som heter "info". Her vises nøyaktige verdier av det du vil slice/selecte. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 danke. visste det måtte være der ett sted. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) har prøvd meg litt frem med det info vinduet, men verdiene for H og W er jo ikke i px, men i inches eller cm... hvordan kan jeg skifte? det har vel gjerne en sammenheng med linjalen på siden, men hvordan kan jeg skifte i den da? Endret 26. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Høyreklikk på den, så får du opp tilgjengelige valg. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Høyreklikk på den, så får du opp tilgjengelige valg. skal prøve meg litt mer frem neste gang Endret 26. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vi er da her for å hjelpe. Inget problem er for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå