SiS_6326 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 lurer på om noen har noen meninger om dette kameraet (Sony Cyber-shot DSC-P32), og hvilke evnt. erfaringer med dette. er dette et greit kjøp til 1500kr?, fikk slik kampanjegreier fra elkjøp igår. blir mitt første kamera, og er ikke noen ivrig amatørfotograf så setter ikke så altfor store krav til kameraet. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) lurer på om noen har noen meninger om dette kameraet (Sony Cyber-shot DSC-P32), og hvilke evnt. erfaringer med dette. er dette et greit kjøp til 1500kr?, fikk slik kampanjegreier fra elkjøp igår. blir mitt første kamera, og er ikke noen ivrig amatørfotograf så setter ikke så altfor store krav til kameraet. Vurderer litt dette jeg også, men har mest lyst på Sony Cyber-shot DSC-P72, siden det har 3 optisk zoom. Håper på at dette kommer på tilbud i en butikk til 2500 kr. Da hadde jeg blitt glad Endret 2. januar 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå