Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

se sign.. kjøpt ny ram og as5 og masse annet stæsj i går så jeg satser på å passere 18k til helga... jippi!

9700 pro er bedre enn både 9800 se og non pro... har du prøvd å soft modde kortet ditt, og hvordan er resten av sytemet?

Endret av Xticy
Lenke til kommentar

God ide. Jeg har en XP2100+ 256ddr. mulig det er 2700. Powercolor 9800se modda til 9800 men har fremdeles bare 256mbit bus, DVS. at jeg har fått enabla de siste 4 piplinsa. Jeg gjorde denne modden nettopp og etter det fikk jeg 9500. syns dette også er alt for lite! kan det være rammen som stopper? Jeg har et gammelt abit kg7 hovedkort.

Lenke til kommentar

Jeg får 12k med 3dmark 2001

Med 3dmark 2003 får 3800

Athlon XP 2800+

Corsair Value 512mb ram

Radeon 9600XT 128mb

Jeg har ikke overklokka noe... er det no bra score?

Men SE editions er ikke så raske som forjengerne

Akkurat nå, vis jeg var deg så ville jeg spart opp til et nytt kort, en sapphire radeon 9600XT 256mb har en ganske bra pris på Komplett.no

Endret av HaMa
Lenke til kommentar
9700 pro er bedre enn både 9800 se og non pro

Hvorfor står det i siggen din at du har modda 9700pro til 9800np, hvis 9700pro er bedre enn både 9800se og 9800np?

9800 er bedre enn 9700pro da :p er det ikke? hvorfor ville du modda den til 9800np vis 9700pro er bedre?

Lenke til kommentar

Sikker på at alt er på default benchinstillinger?

Ellers tilsier systemet ditt at du burde ha mer. Stopper rammen deg, hadde den stoppet meg. Får ca. 13000 med R9500 Pro. (med overklokk, seff.)

Er ikke klokken på kortet ditt litt lav? Likt klokket som mitt kort @ standard.

Lenke til kommentar

du burde klart ha fått noe mere i 2k1 ja... men. du har sikkert ikke fått inn di riktige innstillingene. du får bare prøve deg frem...har tatt endel tid for meg å komme meg til den optimale innstilling... tror jaggu ikke jeg er kommet til toppen enda. får (bare) 13100 og noe.. :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...