G Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Hva liker folk å smakstilsette med i sine blandinger? Også lurer jeg på om det går an å etterlikne usøtet aroma til sin hjemmemiksing. Typisk det man finner i Farris, Taffelvann med flere merker? Får man tak i usøtet granateple essen, usøtet ferskenessens og andre smaker? Hvor mye essens må til får å matche smaksstyrken man finner i det usøtede boblevannet kjøpt i butikk? Endret 29. august 2019 av G Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Selv bruker jeg helt vanlig saft og blander det som saft blandes ellers Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Vil tro du kan bruke aroma som brukes til esigaretter. Dette skal jo være aroma til matlaging. Selv bruker jeg kun vann og gass. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg bruker stort sett vann tilsatt 3 - 4 saltkorn av finkvernet salt. Ellers syns jeg ZerOh! Sitron og Lime kan være godt. Minner meg om en eller annen drikk fra barndommen, uten at jeg klarer å komme på hva. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Jeg bruker stort sett vann tilsatt 3 - 4 saltkorn av finkvernet salt. Ellers syns jeg ZerOh! Sitron og Lime kan være godt. Minner meg om en eller annen drikk fra barndommen, uten at jeg klarer å komme på hva. Er saltkorn for å løfte noe på smak, eller er det mer for å få i seg litt elektrolytter? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 For smak, men det skal veldig lite til før det blir for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå