Gå til innhold

Verdens flotteste julegave, men...

Judaz

Anbefalte innlegg

Hei og god jul alle sammen :-)

Jeg har en veldig snill kjæreste som har gitt meg et Asetek Waterchill for CPU/Chipset/VGA i julegave, jeg må virkelig si jeg blir imponert over oppfinsomheten hos enkelte, jeg har jo alltid ønsket meg vannkjøling :) Foreldrene mine er ikke så verst de heller, som ga meg en Dremel Multipro, tror jeg skal få mye gøt framover.

Problemet er hovedkortet mitt, Gigabyte GA7N400 Pro2. Jeg har alltid vært svært fornøyd med dette hovedkortet som har masse stæsj, er pent å se på og klokker bra. Problemet mitt er at dette hovedkortet ikke har disse monteringshullene man skal bruke for å feste CPU kjøleren. Hva gjør jeg nå??? Jeg har egentlig ikke noe lyst til å bytte ut dette fantastiske hovedkortet som faktisk kostet en del, men om jeg må det, hvilket hovedkort skal jeg velge?

Det må selvfølgelig være nForce2, det bør ha gode overklokkingsegenskaper og gode muligheter for å stile vcore,dimm,agp bla.bla.bla. og aller viktigst, jeg må ha de nødvendige monteringshullene. Jeg jobber i databutikk selv og mener å huske at Epox sine hovedkort, som vi selger en del av, har slike monteringshull. Er disse noe bra? Håper noen kan hjelpe meg, jeg kan vel ikke borre hull i hovedkortet, kan jeg det? Har ikke særlig lyst til å lime blokka fast til cpu'n heller...

- Judaz -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Abit NF7-S 2,0 er det beste overklokkingskortet til Socket-A, det har alt du er ute etter: monteringshull, gode OK egenskaper, gode muligheter til stille på spenninger, dessuten har den SoundStorm lydkrets (om ikke de slutta med det?).

Hvis du ikke vil bytte ut hovedkortet kan du jo kjøpe deg en ny CPU-vannblokk som kun benytter festeørene i socketen.

Lenke til kommentar
Abit NF7-S 2,0 er det beste overklokkingskortet til Socket-A, det har alt du er ute etter: monteringshull, gode OK egenskaper, gode muligheter til stille på spenninger, dessuten har den SoundStorm lydkrets (om ikke de slutta med det?).

Hvis du ikke vil bytte ut hovedkortet kan du jo kjøpe deg en ny CPU-vannblokk som kun benytter festeørene i socketen.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...