LotHeoR Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg ha bestilt 2x 120 GB SATA 7200.7 fra multicom.no. Jeg vet ikke om jeg trenger noen spesielle ledninger til denne typen harddisker. Det var noen strømledninger eller noe men jeg er ikke sikker. Litt hjelp? Lenke til kommentar
Fatal_Error Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 åssen hovedkort har du?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det du trenger er i hvertfall: * 2 ledige S-ATA porter * 2 S-ATA kabler * 2 S-ATA Power-adaptere Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Da jeg kjøpte ASUS A7N8X Deluxe hovedkort som støtter SATA, fulgte "signalkabler" med. Men strømkabler måtte jeg skaffe separat (overganger fra vanlig plugg for disker til SATA strømplugger). Lenke til kommentar
audunr Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Og overgangene fra vanlig strømkontakt til SATA-strømkontakt trenger du bare om strømforsyningen din ikke har slike SATA-strømkontakter. Mest sannsynlig har den ikke det. Det er heller ikke alle SATA-harddisker som har SATA-strømkontakt, men disse diskene fra Seagate har altså det. MVH Audun Lenke til kommentar
LotHeoR Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg ha Asus P4P800 Deluxe... Men takk skal dere ha... da må jeg bestille to stk strømadaptere... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 da må jeg bestille to stk strømadaptere... Holder med å bestille ett, det følger nemlig med 1 strøm-adapter med det hovedkortet. Forøvrig også 2 S-ATA kabler. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 På Hitachi sine SATA disker er det standard ATX kontakt eller SATA strøm tingen .. Forøvrig kjempe disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå