blured Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Fy faen for noen kamper vi har fått de siste dagene. Kan ikke si jeg savner EM akkurat nå. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 q3rjnru9qdnadsjnadsmnjki Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Alkan skrev (1 minutt siden): HAHA STERLING Bra klarering hahahaha Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Dette tilfredsstilte Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Haha, rått! Tenk å bomme sånn, så avgjøre Lyon rett etterpå! litt digg å se Sterling feile da Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Er ikke nettopp det en gjenganger for City i CL? Husker jo offside mot Spurs på tampen av kampen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Fyflate så deiligt. " Franske og tyske topplag vinner bare fordi di spiller mot dårlige lag i ligaen ". Hysj. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Enig med studio, man ser at 1-(2) målet til Lyon nok burde vært annulert. Det og missen til Sterling. Er brutalt... Men fy så digg også! 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Man må jo bare kose seg litt med at Man City ikke vant CL denne sesongen heller. Såpass smålig er jeg Endret 15. august 2020 av oOF Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Noiz skrev (6 timer siden): Viss Lyon vinner ikveld har vi ingen lag fra PL, La Liga eller Serie A i semifinalene. Det må vell være første gang? Siden 1991. Da var det et lag fra Jugoslavia, et fra Sovjet pluss Bayern og Marseille. Ganske sikker på at det er eneste gangen, inntil i år. 2020 ass. Endret 15. august 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Lurer på hvor mye ekstra pause for Ligue 1, og Bundesliga først ferdig av de som fullførte, har å si Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 blured skrev (1 minutt siden): Lurer på hvor mye ekstra pause for Ligue 1, og Bundesliga først ferdig av de som fullførte, har å si Tror det har en del å si. Vi snakker om toppidrett på det ypperste nivået, så bare små forskjeller i belastning både fysisk og mentalt har utslag. Hvis man tar de engelske lagene; kanskje ikke så mye utslag i Citys tilfelle, som bommet fullstendig med laguttak og taktikken i kveld, og var litt uheldige i tillegg. De hadde lite å spille for mot slutten av ligaen, så de kunne rotere masse. Men både Wolves, Chelsea og United har sett veldig slitne og «ferdige» ut i sine kamper. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 oOF skrev (53 minutter siden): Man må jo bare kose seg litt med at Man City ikke vant CL denne sesongen heller. Såpass smålig er jeg Ikke smålig i det hele tatt. Deilig å følge Barca og City de siste par dagene? 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Tror det har en del å si. Vi snakker om toppidrett på det ypperste nivået, så bare små forskjeller i belastning både fysisk og mentalt har utslag. Hvis man tar de engelske lagene; kanskje ikke så mye utslag i Citys tilfelle, som bommet fullstendig med laguttak og taktikken i kveld, og var litt uheldige i tillegg. De hadde lite å spille for mot slutten av ligaen, så de kunne rotere masse. Men både Wolves, Chelsea og United har sett veldig slitne og «ferdige» ut i sine kamper. Dette stemmer nødvendigvis ikke. Jeg ville nå heller sagt at det er fordel for de laga som er i kampform, Ligue 1 ble jo innstilt i april. I kveldens kamp så synes ikke jeg at Lyon imponerte nevneverdig, vil heller si at det var City som tapte kampen på egenhånd. Endret 15. august 2020 av Joeal88 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 I 2020 så har det vist seg at ingenting er umulig, og jeg blir ikke overraska om vi ser Leipzig - Lyon i finalen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Joeal88 skrev (34 minutter siden): Jeg ville nå heller sagt at det er fordel for de laga som er i kampform, Ligue 1 ble jo innstilt i april. Uvisst, det kan slå i alle retninger. Lyon har vært såvidt i gang med cupfinale, mens Bayern ikke har spilt annet enn treningskamp. Det var derfor jeg nevnte spesifikt de engelske lagene siden det er veldig tydelig på de at de er veldig slitne nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Tenk at vi kan få en hel fransk finale i cl! (Også mulig for heltysk, men det har skjedd tidligere). Heia Lyon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå