sparks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har nå 3 kabinettvifter i kabinettet mitt. 2 blåser inn, 1 ut. Og når jeg plasserte den siste viften som blåser inn begynte det å bli mye mer støv i kabinettet! Det har jeg værtfall opplevd. Jeg skal kjøpe en ny vifte, men jeg kan enten velge å bytte ut en av de gamle, eller plassere en til bak slik at det er 2 ut og 2 inn. Skal jeg ha 2 ut 2 inn eller 1 ut 2 inn? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Har du to til å blåse inn og en til å blåse ut har du overtrykk i kabinettet som gjør til at det kun kommer støv inn igjennom viftene og så tar du å slenger på et viftefilter Edit: Jeg selv har en 120mm til å blåse inn med filter og to 80mm for å blåse ut og har aldri vert så støvfritt i kabinettet. Endret 25. desember 2003 av White_Tiger Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Problemet er da å feste filter på vifteplassene til chieftec! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Problemet er da å feste filter på vifteplassene til chieftec! Det går kjempe fint det! bare kjøp et som er tynt og klem mellom vifta og den feste ramma Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg sliter jo å få på vifta, hvordan kan det være plass? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg sliter jo å få på vifta, hvordan kan det være plass? bruk en strømpe Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 will try, må feste den rimelig godt da Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jiff Filler,de som trekker til seg støv.De er meeeeget bra til slikt.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Kult Må bare få en måte å feste de til viftene.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 <-- har ikke døra på en gang og vis det blir mye støv da finner jeg fram støvsugeren Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Samme har jeg wiak. men vurdere og sette det på og slenge inn noen vifter etter det jeg har lest her. mvh Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå