RaymondK Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Finnes det noen konsensus der ute om hvilken produsent av headset som leverer de beste mikrofonene? Er det noe i spesifikasjonene man kan ta som en indikator på dette? Min bedre halvdel er svært glad i å synge, så tenkte å se etter et headset som tar vare på lyden på best mulig måte Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Er det ikke bedre å ha en separat mic da? Uten å ha veldig peiling så vil jeg tro at headset med mic som oftest er laget kun for samtaler og dermed ikke er så egnet for å sang. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 29. august 2019 Forfatter Del Skrevet 29. august 2019 Er det ikke bedre å ha en separat mic da? Uten å ha veldig peiling så vil jeg tro at headset med mic som oftest er laget kun for samtaler og dermed ikke er så egnet for å sang. Definitivt! Men så var det dette med å dra med seg en ekstra gjenstand da. Ikke mye annen nytte man har av en mikrofon. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Du/dere skal ta opp sangen hennes "on the go"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå