Arodem Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Kommer ikke lenge etter at PC-versjonene ble fjernet fra GOG i sommer.Aladdin og The Lion King "pusses opp", men grafikken blir den samme Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Moro! Har hatt mange timar med desse spela. Håpar dei nye utgåvene får betre behandling enn Ducktales, som forsvann frå nettet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Så ZSNES og roms er fremdeles den beste måten å få spilt disse. Har selv begge på min SNES Classic Mini. Funker fjell. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Morro. Men foretrekker å spille disse på min Amiga Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister. Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister. Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså. Vet ikke (eller kan ikke huske) hva AVGN har sagt om dem, men SMD/PC-versjonen er definitivt ikke bedre. SNES-versjonen ble laget av Capcom, som på den tiden var legendarisk for å ha laget utrolig mye bra både på NES/SNES og arkademaskiner. Det meste de slapp på 80- og 90-tallet var av topp kvalitet, inkludert mange Disney-spill som Aladdin, Goof Troop og Mickey Mouse's Magical Quest. SMD/PC-spillet, som ble utviklet av Virgin Interactive, er ganske blasst og middelmådig både visuelt og gameplay-messig. Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister. Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså. Vet ikke (eller kan ikke huske) hva AVGN har sagt om dem, men SMD/PC-versjonen er definitivt ikke bedre. SNES-versjonen ble laget av Capcom, som på den tiden var legendarisk for å ha laget utrolig mye bra både på NES/SNES og arkademaskiner. Det meste de slapp på 80- og 90-tallet var av topp kvalitet, inkludert mange Disney-spill som Aladdin, Goof Troop og Mickey Mouse's Magical Quest. SMD/PC-spillet, som ble utviklet av Virgin Interactive, er ganske blasst og middelmådig både visuelt og gameplay-messig. Blasst og middelmådig? De samme animatørene som lagde filmen var med å lage megadrive spillet så det er langt mer autentisk og bedre animert en snes versjonen. Bedre musikk hadde det også, med soundtrack av Tommy Tallarico. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Begge versjonene var bra. Selv trodde jeg at jeg bare hade spilt mega drive versjonen, men kår jeg googlet var det snes versjonen jeg husket grafikken fra iblandet mega drive gameplay. Ikke lett å huske alt fra barndommen. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Uten super nintendo versjonen av aladdin så er det ingenting her som frister. Det er den utgaven jeg hadde som liten også. Visste ikke før noen år tilbake at det fantes andre utgaver. Jeg mener bestemt å ha hørt AVGN nevne at Mega Drive-utgaven er bedre. Ikke at han nødvendigvis er noen fasit, altså. Vet ikke (eller kan ikke huske) hva AVGN har sagt om dem, men SMD/PC-versjonen er definitivt ikke bedre. SNES-versjonen ble laget av Capcom, som på den tiden var legendarisk for å ha laget utrolig mye bra både på NES/SNES og arkademaskiner. Det meste de slapp på 80- og 90-tallet var av topp kvalitet, inkludert mange Disney-spill som Aladdin, Goof Troop og Mickey Mouse's Magical Quest. SMD/PC-spillet, som ble utviklet av Virgin Interactive, er ganske blasst og middelmådig både visuelt og gameplay-messig. Jeg vet alt om Capcom, men for alt jeg visste fantes det noen på den tiden som kunne lage et bedre Aladdin, og kan ikke dømme dem opp mot hverandre kun utifra at «Capcom lagde bra spill ass». Sjekket, og det var var et Genesis-spill han sammenlignet det med: https://youtu.be/o_y3waeqxU8 (9:30). Endret 30. august 2019 av Harepuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå