homieboy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei Jeg har kjøpt pc i deler og mangler en liten vesentlig del. Har kjøpt abit kv8-max3 hovedkort, AMD Athlon 64 3000+ cpu og Thermaltake TR2-M6(K8) vifte Jeg mangler imidlertid rammen (retention frame) til å feste vifta på cpu'en. Er det noen som har noen tips om hvor jeg får tak i den, evt om det finnes andre muligheter utenom hammer og spiker? Og ellers god jul til alle homieboy Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeg fikk dette med både for prosessor og hovedkort da, så det var merkelig du ikke fikk det med eller kjøpte du kanskje alt i bulkpakke? Oppdatert: Sjekket en test av Abit K8V-Max3: http://www.mbreview.com/kv8.php "Unfortunately, the KV8-MAX3 does not come with the heatsink mounting cage which is required to mount a cooling unit to the AMD Athlon64 processor properly, so make sure you have one in your cart before you race to the checkout counter." Tyan og Asus leverer med slike på sine hovedkort iallefall, så dette var dårlig av Abit da folk blir nødt å kjøpe BIP (BOXED) Athlon 64 hvis de skal ha deres hovedkort... Likevel rart at det heller ikke fulgte med vifta du kjøpte, eller er den ikke designet for Athlon 64? Endret 25. desember 2003 av snorreh Lenke til kommentar
homieboy Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Vifta er Thermeltake TR2-M6(K8), og den er desginet for Athlon 64. Bare CPU'en er kjøpt i bulkpakke. Har du en til overs du da? Jeg er interessert dersom du kan avse en i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå