Redaksjonen. Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Ny mobiltelefon kan enkelt repareres – og du får med skrutrekker til å ta den fra hverandre 2 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Kult! Men hvordan er det i forhold til fremtidig oppgradering av ytelse og Android-versjon? 2 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Utmerket! Detta har jeg venta lenge på. Kan jeg endelig fase ut iphone 5S’n min altså? Jubel og glede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Kult! Men hvordan er det i forhold til fremtidig oppgradering av ytelse og Android-versjon? Har du noen eksempler på at mobiltelefoner kunne få oppgradert ytelsen? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Har du noen eksempler på at mobiltelefoner kunne få oppgradert ytelsen? Nei. Men dette ville vært et godt eksempel på en telefon der det ville vært mulig. 1 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Man kan få Sailfish OS på Fairphone 2, kanskje Fairphone 3 også vil støttes. 2 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Kult! Men hvordan er det i forhold til fremtidig oppgradering av ytelse og Android-versjon?Har du noen eksempler på at mobiltelefoner kunne få oppgradert ytelsen? Puzzle Phone og noen andre modeller var/er ment å ha utbyttbare fysiske deler som man kan oppgradere.http://www.puzzlephone.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Nei. Men dette ville vært et godt eksempel på en telefon der det ville vært mulig. Puzzle Phone og noen andre modeller var/er ment å ha utbyttbare fysiske deler som man kan oppgradere. http://www.puzzlephone.com/ Som regel tidligere, så er det for mange og store forandringer til at man kan ta vare på det gamle. Dermed skifter man alt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Skal man begynne å ha SAMME telefon i over et år nå da liksom? 2 Lenke til kommentar
MinHattHarTreKanter Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 «Den er designet til mennesker som ikke vil ha den beste telefonen i verden, men gjerne vil ha det beste av verden i en telefon» Nei, da er det nok ikke noe for de som har Huawei, som aktivt ønsker å gjøre verden til et verre sted ved å støtte kanskje verdens ondeste selskap. Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Utmerket! Detta har jeg venta lenge på. Kan jeg endelig fase ut iphone 5S’n min altså? Jubel og glede. Min 5S lever i beste velgående, og blir ikke byttet ut på noen år enda håper jeg Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Kult! Men hvordan er det i forhold til fremtidig oppgradering av ytelse og Android-versjon? Det er nok lite sannsynlig. For eksempel vil ett bedre kamera ha større krav til dataoverføring, og det vil sannsynligvis ikke hovedkortet støtte. Endret 29. august 2019 av XIFXEGLO Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) «Den er designet til mennesker som ikke vil ha den beste telefonen i verden, men gjerne vil ha det beste av verden i en telefon» Nei, da er det nok ikke noe for de som har Huawei, som aktivt ønsker å gjøre verden til et verre sted ved å støtte kanskje verdens ondeste selskap. Så bare fordi Apple er amerikansk så er det mors beste barn? All industrien skjer på fabrikker med svært dårlige arbeidsvilkår, uansett om det er Apple, Huawei eller Samsung. ..Og verdens ondeste selskap ville jeg forøvrig mene holder til i Syria eller Sudan. Endret 29. august 2019 av XIFXEGLO Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Men ytelsen er vel neppe særlig bedre en ulefone power 5 eller xiomi m5 som er en del år gamle. Skulle kunne håpe om samsung s10 5g hadde blitt i en slik telefon. Største problem med slike små bedrifter man vet aldri om de går konkurs. Lenke til kommentar
evilGuy Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Ulempen er at de benytter seg av Qualcomm. De har som kjent kun 2-års driver støtte. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 er Mediatek MTK6763 så mye bedre? Lenke til kommentar
galasb Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 «Den er designet til mennesker som ikke vil ha den beste telefonen i verden, men gjerne vil ha det beste av verden i en telefon» Nei, da er det nok ikke noe for de som har Huawei, som aktivt ønsker å gjøre verden til et verre sted ved å støtte kanskje verdens ondeste selskap. Hva får deg til å tro at Huawei er et ondt selskap? Har du vært i kontakt med Strålevernet/DSA? Da kan du begynne og snakke om ondt selskap. De skal liksom beskytte os mot stråling men beskytter heller strålene. Helsedirektoratet er også onde som forbyr fastleger å skrive at folk får plager fra strømmåler som stråler 1-2 ganger i sekundet unødvendig. USA overvåker alle verdens inbyggere og Huawei er den onde??? På tide at du våkner opp fra MSM hjernevasken du er utsatt for. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Veldig bra dette at den lett kan repareres. Håper flere kommer med slike modeller. Lenke til kommentar
Øystein Hansen Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Hva med en tinfoilhat, Galasb?https://www.quirkbooks.com/post/worst-case-wednesday-how-make-effective-tinfoil-hat Endret 29. august 2019 av Øystein Hansen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå