pgdx Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Masse skrytLa meg kysse hånden din... Endret 2. januar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Inne i boken finner man blant annet autografene til Viggo Mortensen, Andy Serkis og Bernhard Hill Jeg vil faktisk ikke se på det som posetivt, men det er jo min mening. Du er jo ikke mer Tolkien nerd selv om du har autografen til Mortensen....? Men du kan jo såpass mye om Tolkien at du fortjener æren uansett. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Inne i boken finner man blant annet autografene til Viggo Mortensen, Andy Serkis og Bernhard Hill Jeg vil faktisk ikke se på det som posetivt Det mente jeg også, men om han mener han er Tolkien-kjenner fordi han har autografen til Viggo Mortensen... La oss alle la han tro det... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nei, jeg tenkte mer på verdien boken har på ebay for øyeblikket Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nei, jeg tenkte mer på verdien boken har på ebay for øyeblikket Hehe, og hvor mye er det på? Hva heter eksemplaret, egentlig? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ot: er jeg sprø fordi jeg kvitta meg med den første engelske utgaven av RoTK EX dvd settet jeg kjøpte fordi det hadde crappy papp i forhold til den norske utgivelsen? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Masse rart som sikkert stemmer men det virker ikke overbevisende ifra min side Det stemmer sikkert det du skriver her, men du er klar over at du rett og slett er stolt over å være den her inne på forumet som er "den største" Tolkien-nerden. Dette gjennomsyrer hvert ord du skriver og det kommer så klart til syne i måten du skriver på at "Her er det bare å pakke sekken folkens, for her kommer No Limit" mersom... Men for all del, fortsett å gjøre en jobb i å være en skrytepave du, du kommer deg sikkert videre i livet! Men for min egen del så skjønner jeg ikke hvorfor du blander inn EI f0ckings bok som har autografer og stæsj når det er hva man har lest som betyr noe! OG hva sverdet har og si skjønner jeg også pent lite av. Det har ingenting med topic å gjøre, ergo det er tomt skryt! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nå var det jo en tråd som inviterte til skryting, da Men for å ikke 'provosere' mere så redigerte jeg det første innlegget Endret 4. januar 2004 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå