Kebab GUD Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jge liker å tro Telcontar er forumets største Tolkien-Geek er sikkert ikke det .. men liker å tro det Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg velger å tro det selv . Telcontar Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, mens vi såvidt er inne på IRC-kanalen #tolkien-quiz, må jeg bare få skyte inn at det var meg selv, i egen person, som startet quizzen. Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, mens vi såvidt er inne på IRC-kanalen #tolkien-quiz, må jeg bare få skyte inn at det var meg selv, i egen person, som startet quizzen. Kanalen blir sikkert myeeeee bedre om du fjerner de grusomme fargene fra den spørreboten. Fargene er jo helt forjævlige! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe, det er riktignok jeg som startet opp kanalen for lang tid tilbake, men det er ikke jeg som har kontroll over boten. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ja, mens vi såvidt er inne på IRC-kanalen #tolkien-quiz, må jeg bare få skyte inn at det var meg selv, i egen person, som startet quizzen. haha, den har jeg hatt mye moro med Endret 26. desember 2003 av HeRbie Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hehe, det er riktignok jeg som startet opp kanalen for lang tid tilbake, men det er ikke jeg som har kontroll over boten. Lurer på hvem som har det... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kanalen blir sikkert myeeeee bedre om du fjerner de grusomme fargene fra den spørreboten. Fargene er jo helt forjævlige! Hmm... Skal ta det opp med "styret"... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg synes Tolkien er blitt altfor "hypet" nå som filmene har komt... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg synes Tolkien er blitt altfor "hypet" nå som filmene har komt... Tolkien eller "triologien"? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har aldri lest noe særlig bøker, så jeg hhadde ikke hørt om Ringennes herre før den kom på kino. Begynte på den for ca. 1 år sia nå, og en gang til i sommer, og nå er det vel på tide med en gang til... må bare bli ferdig med silmarillion først. Trur jeg tar Hobitten etter jeg har kommet meg gjennom Ringennes herre en gang til. Ringennes herre fikk meg faktisk til å begyne å like bøker, igjen. Hørte på lydbøker på barneskolen, Pelle og Proffen og den slaks. Ble plutselig stopp, leste ikke bøkanne vi skulle lese i skole sammenheng en gang... hva har man ikke internet for. Etter jeg kom meg gjennom ringennes herre i fjord så har jeg lest/hørt ganske mage bøker. Har funnet ut at jeg liker en god bok framfor en god film. Filmer er alfor korte, pluss de pirrer ikke fantasien. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 må bare bli ferdig med silmarillion først. Trur jeg tar Hobitten etter jeg har kommet meg gjennom Ringennes herre en gang til.Filmer er alfor korte, pluss de pirrer ikke fantasien. Filemene kan ikke måle seg med boken, nei. Jeg ville anbefalt deg å lese hobitten før du leste Ringenes Herre på nytt. Ps: Ringenes herre skrives ikke med tre n-er, som du skriver der; "Ringennes". Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg leste LOTR for første gang som 12 åring. Og har bare lest den en gang siden Men jeg har også lest silimarilion, hobbiten, ufulendte fortellinger og volund smed fra store skaugby. Så jeg kan egentlig ikke bli kalt en tolkien nerd. Jeg syntes kansje at No Limit fortjener den æren PS. Jeg HATER filmen! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg syntes kansje at No Limit fortjener den æren PS. Jeg HATER filmen! Filmen, eller filmene? Hvem er No Limit? Ps: Du må inn på #tolkien-quiz @ undernet Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Har lest History Of Middle-Earth! GG? Endret 4. januar 2004 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Gidder ikke å lese allt men skal vi stemme over hvilken del som er beste av fotr tt og rotk? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bla bla bla Du er full i drit Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bla bla bla Du er full i drit Søtt Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Masse skryt La meg kysse hånden din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå