Gå til innhold

Hvem er den STØRSTE tolkien-nerden her på forumet?


BolleKalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri lest noe særlig bøker, så jeg hhadde ikke hørt om Ringennes herre før den kom på kino. Begynte på den for ca. 1 år sia nå, og en gang til i sommer, og nå er det vel på tide med en gang til... må bare bli ferdig med silmarillion først. Trur jeg tar Hobitten etter jeg har kommet meg gjennom Ringennes herre en gang til.

 

 

Ringennes herre fikk meg faktisk til å begyne å like bøker, igjen. Hørte på lydbøker på barneskolen, Pelle og Proffen og den slaks. Ble plutselig stopp, leste ikke bøkanne vi skulle lese i skole sammenheng en gang... hva har man ikke internet for.

Etter jeg kom meg gjennom ringennes herre i fjord så har jeg lest/hørt ganske mage bøker. Har funnet ut at jeg liker en god bok framfor en god film. Filmer er alfor korte, pluss de pirrer ikke fantasien.

Lenke til kommentar
må bare bli ferdig med silmarillion først. Trur jeg tar Hobitten etter jeg har kommet meg gjennom Ringennes herre en gang til.

Filmer er alfor korte, pluss de pirrer ikke fantasien.

Filemene kan ikke måle seg med boken, nei. Jeg ville anbefalt deg å lese hobitten før du leste Ringenes Herre på nytt.

 

Ps: Ringenes herre skrives ikke med tre n-er, som du skriver der; "Ringennes".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...