Nervevrak Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Nye Sony WF-1000XM3 og Windows 10 med siste drivere. De skal være kompatible med hverandre. De virker uten problem opp mot telefon og MACPro maskin. I følge kjøpshjelp på Elkjøp er det vist et ganske kjent problem å få BT headset/earplugs til å virke trådløst med Windows? Når jeg søker litt, så står det egentlig ikke så alt for mye om problemet. Men har prøvd et titalls kombinasjoner nå fra tips om hva det kan være. Den som jeg føler var nærmest og jeg virkelig skulle komme med løsningen var denne fra Youtube der det var tips om å endre litt i avhukinger på "Handsfree telephony" og "Adio sink" under Properties og Services til earplugene. -men uten hell. https://www.youtube.com/watch?v=Aq05zbCl8sc Så noen som kan ha en løsning? Regner med at det er bare snakk om rett avhuking eller valg et eller annet sted. Jeg får connected og earplugs opp i audio out og slår over fra interne høytalerne og over til earplugsa (prøvd velge fra både Sound siden i oppsettet og over høytaler/volum kontrolleren til høyre på start menyen. Men noe av problemet jeg ikke kommer forbi er at under Control panel/Hardware and sound/Sound så spretter volumbar opp og ned og indikerer lyden ut på interne høytalerne og disse er huket for grønn. Når jeg går over på earplugs så blir headset grønn, men ikke headphones, selv om de er connected i BT menyen og jeg kan velge de i audio out rullegardinene. (Ser ikke ut til at mic ut fra earplugs virker heller.) Endret 27. august 2019 av Nervevrak Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Det skal ha kommet en ny firmware som skal fikse problemet i dag... A firmware update to resolve Windows 10 connectivity/audio and charging/no power issues will be available via the Sony Headphones Connect app beginning 8/27/19. Kilde: https://us.community.sony.com/s/question/0D54O000061X7biSAC/how-can-i-get-sound-on-a-windows-pc?language=en_US Endret 27. august 2019 av Krozmar Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 31. august 2019 Forfatter Del Skrevet 31. august 2019 Kom oppgradering dagen etter denne posten i Sony appen. Da virket den mot PC med en gang Rart Sony brukte så lang tid etter at disse kom ut før en slik viktig oppdatering kom egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå