AsconaB Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Min kjøpte jeg i slutten av juli og har ikke oppgradert FW. Der må man holde telefonen til øre for å høre talememo, eller lyder lagt til mms'er, ikke ringelyden til MMS nei, som jeg tror enkelte her tror. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Min kjøpte jeg i slutten av juli og har ikke oppgradert FW. Der må man holde telefonen til øre for å høre talememo, eller lyder lagt til mms'er, ikke ringelyden til MMS nei, som jeg tror enkelte her tror. Javal ja.. Jeg sitter her med min Sony Ericsson T610 og spiller av en jule hilsing jeg fikk på MMS den har en gif annimasjon (Nisse som vinker) og en midi fil (bjelleklang), Når denne MMS'en spilles av så kommer lyden ut på samme høytaler som ringelyden kommer på. Dvs at MMS'en spilles av like høyt som ringetonene mine når noen ringer til meg. Synes ikke akkurat at dette er veldig positvit da det det kan være utrolig flaut visst du får en MMS melding med Y.M.C.A som midi på bussen eller.no Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg sitter her med min Sony Ericsson T610 og spiller av en jule hilsing jeg fikk på MMS den har en gif annimasjon (Nisse som vinker) og en midi fil (bjelleklang), Synes ikke akkurat at dette er veldig positvit da det det kan være utrolig flaut visst du får en MMS melding med Y.M.C.A som midi på bussen eller.no For det første så tror jeg han tenker på innspilt tale, og ikke MIDI. For det andre så er jeg for fellingstillatelse på alle som ikke bruker møte eller lydløs under kollektivtrafikk.... Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Oi, glemte kanskje å si det ja, bare innspilte lyder på talememo som man må legge den til øre for å høre, midi som er sendt i mms'er hører jeg også like høyt som ringetonen. Endret 5. januar 2004 av AsconaB Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har den nyeste SW og der kommer alt lyd ut av høytaleren. På min gamle SW fra September ca. måtte jeg holde telefonen inn til øret for og høre innspilt lyd og diverse. Så løp og oppgrader!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå