ts492 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Finnes det ikke? Heller ikke noe lyd på mms`ene Hva er forresten bluetooth og infrarød? Endret 25. desember 2003 av ts492 Lenke til kommentar
ts492 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 og hvor mye koster det å bruke wap? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fins ikke høytaler nei. For og høre lyd på mms`ene må du holde telefonen inn til øre. Bluetooth og infrarød er nesten det samme. Det brukes for og overføre feks bilder lyder etc. fra feks telefon til pc eller omvendt. Med bluetooth kan du også ha handsfree uten ledning. Kun en propp i øre så komuniserer telefonen med headsettet. Virker opp til 10m fra telefonen. Veldig stilig! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det finnes høytaler på alle telefonene jeg har hatt, det gjør sikkert det på din også. Habla Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror hen mente høtaler slik at du ikke trenger og holde tlf. inn til øret. Ke? Lenke til kommentar
ts492 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 riktig rivrusk Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 rart om ikke SE har tatt med dette.. har ikke sjekket om t610 har dette, så kan ikke uttale meg om det. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 En jeg kjenner hadde i alle fall høytaler på sin når han spilte av mms , så tror det er høytaler på dem! Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 det er ikke høytaler på T610, for å høre lyder må du holde telefonen inntill øre... Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 det er ikke høytaler på T610, for å høre lyder må du holde telefonen inntill øre... trenger nok ikkje å ha det inn til øret.. Lyder til MMS etc, benytter da samme høytaler som ringetonene benytter seg av, du trenger ikke akkurat å ha telefonen inntil øret for å høre ringlyden Min telefon går fint å høre lyder til mms og talememo etc.. men høytaler funksjon under samtale har ikke T610 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Når du bruker ir, så telefonen være helt inntill det den skal synkroniseres med. litt større rekekvidde med blåtann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Den har (desverre) _ikke_ høytaler. Da mener jeg sånn at du slipper å holde den inntil øret. Lenke til kommentar
Lobin Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 de nyeste t610`ene har det... en venn av meg kjøpte en i nnov ember og den kunne spille av en lyd man har tatt opp ved hjelp av en høytealer... (uten å holode den inntil øret:P) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva ? På min T610 kjøpt for 4 mnder siden (I Australia though) kommer mms lyden (midi) ut på høytalerene, altså lyden kommer ut på samme høytaler som ringetonen kommer på. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva ? På min T610 kjøpt for 4 mnder siden (I Australia though) kommer mms lyden (midi) ut på høytalerene, altså lyden kommer ut på samme høytaler som ringetonen kommer på. Ja, det gjor den på den tidligere min T610 og, kjøpt i Juni, i Norge... Lenke til kommentar
Brumme Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan det ikke ha med softwaren i telefonen å gjøre? Hos meg får jeg lyd over høytaleren hvis jeg tar opp gjennom mms menyen og spiller av gjennom mms. Hos en del av kameratene mine får de det ved opptak av lyd gjennom "spill inn lyd" under bilder og lyder.. Rart hvis SE skulle forandre noe på selve telefonen.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Det har noe med SW å gjøre!! Da jeg skifte SW på T610(for 1 måned siden), så kunne jeg ta opp lyd og spille den via høytaleren, jeg kunne høre lyden ganske godt! Lyden på ringetonene ble litt høyere, og den lille "fade in" som kommer når noen ringte deg, ble fjernet! Endret 3. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dette er irriterende når en bruker talefunksjonen for oppringing. si inn navnet etter pipe lyden. må holde opp til øret for å høre den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Min ble kjøpt i juni, og den har høyttaler. Ferdig med det! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Dere har ikke bare hatt telefonen på "Stille" eller noe slikt smart? For på både den nye og en av de gamle t610ene funker det heeeelt utmerket. Bruker jo akkurat samme høytaler som ringetonene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå