Gå til innhold

høytaler på t610

ts492

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fins ikke høytaler nei. For og høre lyd på mms`ene må du holde telefonen inn til øre.

Bluetooth og infrarød er nesten det samme. Det brukes for og overføre feks bilder lyder etc. fra feks telefon til pc eller omvendt. Med bluetooth kan du også ha handsfree uten ledning. Kun en propp i øre så komuniserer telefonen med headsettet. Virker opp til 10m fra telefonen. Veldig stilig!

Lenke til kommentar
det er ikke høytaler på T610, for å høre lyder må du holde telefonen inntill øre...

trenger nok ikkje å ha det inn til øret.. Lyder til MMS etc, benytter da samme høytaler som ringetonene benytter seg av, du trenger ikke akkurat å ha telefonen inntil øret for å høre ringlyden :D

Min telefon går fint å høre lyder til mms og talememo etc.. men høytaler funksjon under samtale har ikke T610

Lenke til kommentar
Hva ? På min T610 kjøpt for 4 mnder siden (I Australia though) kommer mms lyden (midi) ut på høytalerene, altså lyden kommer ut på samme høytaler som ringetonen kommer på.

Ja, det gjor den på den tidligere min T610 og, kjøpt i Juni, i Norge...

Lenke til kommentar

Kan det ikke ha med softwaren i telefonen å gjøre?

Hos meg får jeg lyd over høytaleren hvis jeg tar opp gjennom mms menyen og spiller av gjennom mms.

Hos en del av kameratene mine får de det ved opptak av lyd gjennom "spill inn lyd" under bilder og lyder..

Rart hvis SE skulle forandre noe på selve telefonen..

Lenke til kommentar

Det har noe med SW å gjøre!!

Da jeg skifte SW på T610(for 1 måned siden), så kunne jeg ta opp lyd og spille den via høytaleren, jeg kunne høre lyden ganske godt!

Lyden på ringetonene ble litt høyere, og den lille "fade in" som kommer når noen ringte deg, ble fjernet!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...