AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2019 Forfatter Del Skrevet 28. august 2019 Det her er tulleproblemer i forhold til virkelige problemer.. Og det er jo egentlig ikke et problem, jeg føler jeg ser verden slik den er og sliter med å takle det. Jeg klarer ikke bare la være å bry meg, gi faen og krype inn i en hule og aldri komme ut. Jeg klarer ikke overse ting. Jeg dveler ved alt.. Anonymous poster hash: caad9...72b Dette er en bare en dårlig unnskyldning for å skrive fra deg alt av ansvar. Så da skal du bare sitte her og syte i stedet for å ta faktisk tak i problemene dine og få hjelp da eller? Anonymous poster hash: 482c1...b24 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Bestefar er en super fantastisk mann, favorittmannen min her i verden faktisk... <3 Anonymous poster hash: caad9...72b Finn deg en kristen mann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Dette er en bare en dårlig unnskyldning for å skrive fra deg alt av ansvar. Så da skal du bare sitte her og syte i stedet for å ta faktisk tak i problemene dine og få hjelp da eller? Anonymous poster hash: 482c1...b24 Jeg skrev innlegget for å spørre etter råd og hjelp, og innser jo underveis at jeg er ganske fucked. Men nå går ikke mine problemer utover andre mennesker heldigvis, så da kan bare unnskyldningene være så dårlige som de vil. Finn deg en kristen mann. Er ateist selv så det er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 3b4a8...9e3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Er ateist selv så det er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 3b4a8...9e3 Vel, i forhold til det du skriver til å begynne med. Tenk over dette en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå