bjaa Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hallo! Jeg trenger no skikklig chill out musikk her, er igrunn dritt lei all jule musikken min.... Har dere noen bra forslag til musikk ala Mike Oldfield - Turtle island? Takker for forslag! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ambient webradio... DJ Chillout eller RadioAmbient f.eks. (finner dem i f.eks. iTunes, eller ved å lete litt på www.SHOUTcast.com ) Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Cafe Del Mar samlingene Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Chillout musikk!? Hmm... - The Rasmus - Kovenant Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 mye av de litt eldre mody sangene er veldig rolige og fine å slappe av til Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 The Ultimate chillout song: Souls Of Mischief - 93 'til Infinity en av de få hip hop sangene jeg liker Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Secret Garden er bra chillout... Ellers er Chopin å anbefefale, mye bra piano musikk. Også finnes det en del ganske avslappende folkemusikk, irsk og norsk. Annbjørg Lien, eller The Chieftains. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ralph Myerz & the Jack Herren band Röyksopp Shpongle (litt psykedelisk) Xploding Plastix (litt psykedelisk det også) Ikke-elektronisk: Sigur Rós Enya Vivaldis fire årstider Bachs Brandenburg Concerto Bachs Chello concerto Forbehold om skriveleifer Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Russel Watson - Faith of the heart Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg føler at mine forslag må gjentas. Er du ute etter elektronica eller annen chill-out, bjaa? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmm er ikke chillout en egen undersjagner i elektronika? anbefaler forresten Xploding Plastix Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 G Love And Special Sauce Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det ligger et par av dem her: http://home.online.no/~hmarrabl/Upload/ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmmer ikke chillout en egen undersjagner i elektronika? anbefaler forresten Xploding Plastix Jeg vil ikke si det. Men så er ikke det jeg som lager definisjonene for musikk-sjangre, men jeg lager mine egne. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmmer ikke chillout en egen undersjagner i elektronika? anbefaler forresten Xploding Plastix Jeg vil ikke si det. Men så er ikke det jeg som lager definisjonene for musikk-sjangre, men jeg lager mine egne. jeg har hørt en del ganger på radio (NRK p3) at diverse Electronica artister sier de lager chillout-Electronica. noe jeg syns er en bra beskrivelse jeg er engentlig ikke opptatt av å sette musikk i bås, men for at folk skal forstå at Xploding Plastix ikke er kølsvart dødsmetall av verste sort må jeg prøve å beskrive dem på en enkel måte. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Den musikken jeg slapper best av til er Ringenes Herre musikken, Braveheart, More Music from Braveheart, More music from the Gladiator, og diverse Star Wars plater (Across the Stars rangerer høyt blant "slappe-av" sanger) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, Howard Shore er genial, og så har han også gjort soundtracket til LOTR-filmene. Må bare få nevne Ralph Myerz & the Jack Herren band igjen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 FOUR TET er verdens beste chillout musikk! (tror det var det den hette) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg føler at mine forslag må gjentas. Er du ute etter elektronica eller annen chill-out, bjaa? Helst ikke electronice, liker heller "vanlig" instrumental chillout helst Takk skal dere ha,nå vurderer jeg å kjøpe meg et eller annet album abv Mike Oldfield, men nå er jeg så trøtt at jeg ikke huisker navnet eller no..er jo nyttårsaften! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hei igjen! Jeg bumper denne tråden i håp om å få noe fler forslag. Jeg har funnet ut at jeg liker slik musikk som de har på http://www.deephouse.com/ også... Er det "Electronica Chillout" elns? Isåfall så liker jeg det og trenger forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå