Gå til innhold

Twinmos eller corsair

Hardfredd

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg 512 mb pc 3200 ram for en billig penge. De to brikkene det står mellom er corsair Value S 512 pc 3200 og Twinmos pc 3200 m/winbond 512 ddr..

Skal overklokkes kansje litt etterhvert, men kommer til å kjøre fsb mest på 200mhz som er standard for disse brikkene.... Spørsmålet er: hvilken???

:xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, twinmoz er og blir best, det er bare MSI som gir dem bank, ellers er de ALLE best etter min mening!

ja..du har vel testa twinmos på alle hk, og funnet ut at di yter dårlig på msi sine. tror du må sjekke litt mere først. men. det er klart du skal ha din mening.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg 512 mb pc 3200 ram for en billig penge. De to brikkene det står mellom er corsair Value S 512 pc 3200 og Twinmos pc 3200 m/winbond 512 ddr..

Skal overklokkes kansje litt etterhvert, men kommer til å kjøre fsb mest på 200mhz som er standard for disse brikkene.... Spørsmålet er: hvilken???

:xmas:

Twinmos <-- billigere, bedre

Corsair <--- MYE dyrere

Lenke til kommentar
nei, twinmoz er og blir best, det er bare MSI som gir dem bank, ellers er de ALLE best etter min mening!

Enig med deg der ja :D

MSI er ikke så bra heller da?

msi gir dem bank?? chva mener du? les hva jeg skrev da. twinmos er bedre til amd pga av hastigheten .og ikke så bra til intel p4. ta å sjekk minnetesten til snekker`n du

Lenke til kommentar

Hadde Twinmos med winbond på et N-force 2 kort.Jeg ville kjøre dobble minnekanaler ,det funket ikke fikk bare brannbil lyder.Satte jeg brikkene i en og en funket det ,men ikke begge på en gang.Fikk heldigvis byttet disse hos Komplett til Corsair Twinx 1024 3200 LL ,utmerkede brikker som jeg alldri har hatt problemer med.Kjører nå disse på et P4 oppsett og er mega fornøyd.

Aida 32 score:

Read 5024

Write 2461

Endret av Trinity
Lenke til kommentar

var og skulle kjøpe en ram brikke for en kamerat.Hadde fått navnet på rammen.

Det var en Twinmos 3200 512 MB brikke.Når jeg kom i butikken og sa hva jeg skulle ha og at det var AMD system,så sier karen i kassen at jeg ikke måtte kjøpe twinmos for de kom jeg nok til og få problemer med,jeg måtte heller kjøpe corsair,det var mer stabilt og kompatibelt med alle HK,så jeg ville nok godt for Corsair

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...