Giger Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei! God jul! Har et lite problem. Har hatt flere digitale kamera i løpet av de siste åra. Når jeg lemper inn USB driverene til disse får jeg kamera opp som en "flyttbar disk" Canon IXUS 400 gir ikke denne muligheten....i alle fall ikke uten hjelp fra dere! MVH Ensomhatersliktillegsprogramvaresomcanonsendermedipakken Lenke til kommentar
snole Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Først, du sier ikke noe om hvilket operativsystem du bruker. Siden jeg ikke er klarsynt, så må jeg jo bare gjette. Jeg bruker det kameraet, i Windows XP. Når jeg kobler det til, så kommer kameraet opp som en egen enhet i f.eks Windows Utforsker. Går jeg inn på den enheten, så ser jeg listen over alle bildene. De kan jeg da markere, og kopiere ut på min harddisk på egnet sted. Jeg har ikke lagt inn noen som helst canon programvare, siden XP kjenner igjen dette kameraet uten slikt. Drivere ligger og i XP fra før av. Hvordan dette evt er i W2K, ME eller 98/98SE aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Giger Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 sorry.... Win2000 pro!! Lenke til kommentar
snole Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Oki, da kan jeg desverre ikke hjelpe deg mye, siden jeg aldri har plugget inn min Ixus i en W2K maskin. Vil gå ut i fra at det er forskjeller ute og går. Får satse på at det er noen her inne som har prøvd. Lykke til. PS: Prøv å poste på denne delen av HW.no. Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Du får ikke flere svar sjølv om du poster det samme flere plasser. Vi prøver å hjelpe deg så godt vi kan, men visst ingen hvet noe, så kan du jo prøve å kontakte Canon. Endret 26. desember 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 vell.. du kan jo bare kjøpe deg en kortleser til 150kr ? Lenke til kommentar
Giger Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Du får ikke flere svar sjølv om du poster det samme flere plasser. Vi prøver å hjelpe deg så godt vi kan, men visst ingen hvet noe, så kan du jo prøve å kontakte Canon. Hvem er vi? Selvfølgelig kan man få mer hjelp om man spørr flere steder! (Det kommer vel ann på hvem som leser!!) vet uten h!! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 FLISESPIKKERI..! Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Canon Digital Ixus er ikke støttet som usb mass storage device, og den vil derfor ikke komme opp i windows som en egen flyttbar disk Lenke til kommentar
olavr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vet ikke om det er relevant for saken, men mitt Minolta Dimage XT ble ikke funnet av Windows XP før jeg hadde installert Service Pack 1. Da var det ikke nødvendig å installere noe annet. Windows 2000 har kanskje ikke tilsvarende oppdatering. Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du får ikke flere svar sjølv om du poster det samme flere plasser. Vi prøver å hjelpe deg så godt vi kan, men visst ingen hvet noe, så kan du jo prøve å kontakte Canon. Hvem er vi? Selvfølgelig kan man få mer hjelp om man spørr flere steder! (Det kommer vel ann på hvem som leser!!) vet uten h!! Men det er ikke alle som blir like blide når du feilposter. Det er ingen som svarer, fordi de ikke vet noe eller har noen aning om hva som er problemet. btw: Vi, er oss som sitter på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå