Arodem Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Nettleverandør utsatte arbeid på grunn av WoW Classic – må utsette igjen på grunn av valget Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Det hadde nok godt bra, er ingen vettu å stemme på uansett. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Get kunne gjerne gjort det samme slik at jeg kunne spilt i natt som planlagt, men du kuttet nettet fra 01:00 til 06:00 - det føltes godt etter å ha stått 8+ timer i kø og spilt i 1 time.. Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Jeg kommer snart til å få fiber fra Homenet (Lyse) for å si det sånn. Jeg er drita lei av Get, men ikke bare den stadige ustabiliteten og hastigheter som varierer mer en underbuksene mine, men stadige avbrudd spesiellt på natta når jeg ikke kan melde ifra, og de "ser ingen feil i systemet" når jeg ringer på morran. Men prisene der har jo blitt sinnsyk i forhold til en vanvittig opgradering som Homenet gir. Jeg får en synkron 1000/1000 fiber av Homenet for samme prisen get gir 150/15 line. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Det hadde nok godt bra, er ingen vettu å stemme på uansett. Trenger vel ikke nett for å stemme uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå