NTB - digi Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Nå tar de selvkritikk.Bredbåndsleverandør utsatte vedlikehold på grunn av dataspill – valgte valgnatten i stedet Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Er likeglad med WoW Classic, og ymse annet, er likevel ganske fornøyd med å indirekte diskriminere vekk gustne politikere som fabler rundt med løgner og bedrag. Jeg synes det var flott av Lyse. I mine øyne kunne de neppe finne et mye bedre tidspunkt. ? Lenke til kommentar
Muad Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Off ja det var triste greier tenk om de skulle være nødt til å bruke mobilen til å planlegge, mens vi vanlige dødelige vi har ikke engang krav om å få ett skikkelig bredbånd... Dakars politikere tenk å måtte oppleve ei oppgradering av linja midt i valget 1 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Off ja det var triste greier tenk om de skulle være nødt til å bruke mobilen til å planlegge, mens vi vanlige dødelige vi har ikke engang krav om å få ett skikkelig bredbånd... Dakars politikere tenk å måtte oppleve ei oppgradering av linja midt i valget Uffda, stakkars gamere som sitter hjemme og ikke får spilt et par timer på kveldingen... Dakars - faller verden deres i grus nå? Politikk er faktisk viktigere enn å laste ned og spille et nytt spill Lenke til kommentar
G Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 (endret) Selv om muligens ikke valget i seg selv er digitalt, så blir dette noe å lære for politikere. Politikere burde se denne: Endret 28. august 2019 av G Lenke til kommentar
Muad Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Uffda, stakkars gamere som sitter hjemme og ikke får spilt et par timer på kveldingen... Dakars - faller verden deres i grus nå? Politikk er faktisk viktigere enn å laste ned og spille et nytt spill Vet nå ikke jeg, å høre på en mengde folk lyge om hva de skal få til eller spille noe helt totalt uviktig søppel på internet. Må vel innrømme at begge deler virker like unyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå