Kenny000 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - Musikk DVD (2stk U2 og REM) - Ullvang sokker - Del til armbånd (sånn byggeting) - Spleiset med andre på et keyboard (sånn synth til PC) - Prompeputer til vennene mine (bonusgave) - "Veien Til VM: Petter Solberg" DVD - Band of Brothers musikk-CD - Michael Moore bok - En svart topp (til en venninde) - "How to loose a guy in 10 days" DVD Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Eg ga min far så stillig og elegant vin opptrekker ting med sånne kork tut greier til vin flaskene. Til min søster ga eg sånn lysstake og sånn figur pynt greie. til min andre søster ga eg en fin ting i krystal til å ha snop og greier oppi. Til mormor ga eg bestikk og masse kjøkken greier som hun ville ha. Til en kompis ga eg en kul crom klokke. Til en annen kompis ga eg kjærlighets pynte figur som skal forestille han og damen i kobber. Til ungene ga eg DVD plater med tom&jerry og alice in wonder land og noen små billige leker. Hunden fikk tygge saker og masse kjøtt. Min mor har ikke fått gave enda. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 the best of REM og 1kg kong håkon - pappa og unni vaffeljern - mamma diamantsmykke - dama diamantring - dama kontantkort - dama ... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Brodern: domene + webside Tore: remains to be seen Karine: fotoprint av dette -> http://www.deviantart.com/view/4333044/ Vibeke: egenkonstruert telysestake + røkelse/holder Foreldrene til vibeke: vin Daniel: kanke poste det her i tilfelle han leser det (for han hakke fått den enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå