fAight Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Siden noen foreslo dette i "Hva fikk dere til jul?"-posten, lager jeg rett en slett en slik post - eller har noen gjort det alt? Uansett, dette er hva jeg ga bort... Abba-dvd til pappa Missy Elliot Album + julepynt til babysis (lillesøster, ja ) Fuktighetskrem til mor (en av den bedre sorten) Hårføner, lip-gloce (160kr for en lip-gloce!), skjære-fjøl, julepynt +++ til samboeren min Til andre: cd-r-plater, sokker, boxer, glass, dvd, leker, masse masse annet rart Endret 25. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Another VERY interesting thread! Gav det de ønsket seg. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 derfor den ligger i "Søppel" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Gavekort på Norli (200) Diverse cd'er og singler Flere bøker Dvdfilm osv... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 gavekort,plectere og gitarstrenger Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 cder, gavekort og en genser gav jeg bort.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) jeg gav bort: lien sykkel til 2lillebrødre (4 og 9) bok til mamma militerlekesett til storebror(17)(gjorde det berre på kødd) lekebil til lillebror (4) drembel etterlikning til pappa pussa et kabinett for en kompiss (og lakket fronten hans)+hele greia fikk et par lag klarlakk 2 dvder til naboene 1 dorull til en i klassen (do humor) ++ brukte 0kr når jeg tenker meg om, fikk 1000kr til og kjøpe pakker av mamma og pappa og jeg fant ut at jeg var blakk når jeg skulle betale drembel greia så jeg fikk litt penger av storebror(som etter min mening har alt for mye penger) Endret 25. desember 2003 av MagE Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 -2CD'ar -Gavekort på 1 CD -Mp3 spelar -Digitalkamera Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tja, jeg ga søstera mi TTT Extended. Eneste jeg kjøpte. Ga sikkert masse annet også, men det var kun med mitt navn på merkelappen, hvor mamma eller søstera mi hadde tatt seg av resten. Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har funnet ut av det å stikke innom polet gjøre underverker for julegave handelen. Så, innlysene nok, så fikk de fleste vin og kokebøker i år. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 En rokk til mor (slik man lager garn på ) 2 bilhøytalere til far inkl montering. Søster fikk en komplett stavmikser, og min nevø fikk penger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har bare 3gaver som virkelig betyr noe: Kalle: Sjømannsbrud og Kondom.. Det passer PERFEKT til han.. Trust me Eirik: kjøleutstyr.. Chipsettkjøler og ting for og feste den med. Monica: Binærklokke og Tux bamse.. Vet iallefall at 1av gavene ble godt motatt.. Det var jo også den viktigste Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva er en sjømannsbrud? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva er en sjømannsbrud? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mamma: Jan Werner sin nye CD! Pappa: En Bruce Lee film, han liker sånne slossfilmer! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Brukte ikke så mye penger på gaver i år Til mamma: Arve Tellefsen CD, pappa: Kate Bush CD bror, søster og venner: Brente DVD'er, Pirates Of The Caribbean, American Wedding, Two Weeks Notice, Finding Nemo, Passenger 57 og S.W.A.T Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 http://www.somethingsexyplanet.com/cart/large/3004.jpg Håper ikke den var brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå