vikingfk Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 har dere noen anbefalinger av minnekort til canon ixus 2 noen merker som er å anbefale foran andre..... bør jeg gå for 128mb eller 256mb kort.... Lenke til kommentar
cathan Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 har dere noen anbefalinger av minnekort til canon ixus 2noen merker som er å anbefale foran andre..... bør jeg gå for 128mb eller 256mb kort.... Sandisk Secure Digital. Vet ikke hvor mange MB du bør gå for men jo mere jo bedre. Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 blir ikke det ikke "tyngre" å jobbe med store minnebrikker for kameraet f.eks 512mb og 1 gb??? eller er 128mb og 1 gb versjonene like raskere for kameraet å jobbe med Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er mulig 128 MB-brikken er lettere for kameraet å jobbe med, men når det ikke er et digitalt speirefleks det er snakk om, tror jeg likevel det er kameraet som blir flaskehalsen. Dessuten tror jeg at jeg ville ha ofret den ekstra hastigheten på en 1GB-brikke i stedet for å ha 8 128-MB brikker flytende rundt meg som det er lett å miste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå