Matryoshka Doll Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Kjøpte noen fibo baderomsplater som eg skulle montere på bade. Plutselig slet eg med å få de til å gå i hop, oppdaget at en av platene var ujamne i tykkelese og var umulig å få i hop(og synlige merker av at tjukkelesen var ulik). Tok kontakt med butikken og de leverte ut en ny. Sjekke plate i samme pakke(2 stk per pakke) og den var grei, fortsatte arbeide noen dager etter og fant igjen en plate med samme problemet. Denne gangen såg eg over alle platene eg hadde kjøpt og fant totalt 5 dårlige plater og fikk også 5 nye. Spørsmålet mitt er da om eg har krav på noe mer? for det har blitt 2 turer ekstra til butikken på meg så det har blitt ca 40 min kjøring. Hadde også brukt en del tid(mye som skulle kuttest ut på de platene) på de platene som eg fant ut var dårlige, da eg ikkje oppdaga feilproduksjon før eg prøvde å montere sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå