Delvis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Finnes det program eller oversetningstjeneste på nettet som også oversetter til norsk? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 NEI.... Oversett sjøl.. Eller det finnes, men ingenting som oversetter bra. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Gramatikken bør man lære seg selv skal man klare seg i den store verden. Clue er genialt for å slå opp enkelt ord. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ?? har ikke særlig problem med engelsk (som jeg regner med du tenker på) som sådan. Det er jo ikke det jeg snakker om her Men hvis man vil oversette noen større artikler, websider e.l. kan det være hendig som utgangspunkt med et sånt program. Så kan man jo rette grammatikken etterpå. Og kvikks; hvis du ikke gidder nevne det som vet finnes, men kun svarer for å være spydig - gå og skall deg din fjompenisse Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Og kvikks; hvis du ikke gidder nevne det som vet finnes, men kunsvarer for å være spydig - gå og skall deg din fjompenisse hm... ville ikkje være spydig.. Men du får mye mere arbeid ved i bruke disse elendige oversetter programmene... Når verken ord eller grammatikk blir rett er det mindre arbeid å gjøre det selv. Derfor gidd eg ikkje å nevne noe... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Logisk kortslutning kalles dette M.a.o., du kaster bort mer tid på de to postene du har har skrevet her nå (som egentlig ikke hjelper noen av oss) enn å nevnt navnet på et sånt program. Hvor brukende eller ikke det er, hadde jeg klart å bedømme selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 takk! Der var Norsk ja. Akkurat hva jeg hadde bruk for. Testet det litt, og det virket ok nok til det bruket det er tiltenkt. Da trekker jeg også selvsagt tilbake det jeg kalte deg, og håper du vil akseptere min beklagelse :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå