Redaksjonen. Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Dette er gigantmotoren som gir enda mer trøbbel for Boeing Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Det bildet av 777-9 forfra er nesten komisk med de enorme motorene. 2 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 ifølge https://simpleflying.com/777x-vs-a350/ har Airbus 350-1000 11.9% lenger rekkevidde, men Boing 777x-9 24,6% større drivstoff tanker. 2 Lenke til kommentar
RoyK Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Hvorfor skriver du "foldes" inn når vi ellers snakker om å brette? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Hvordan sikres de vingene mot å ikke foldes mens flyet er i luften? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Sitat: "Det er designet nye og mer robuste statorer, men disse skal produseres og testes og installeres på motorene før disse igjen kan sluttføre testinga mot den etterlengtede sertifiseringa". Er det bare jeg som hører Yngve Hågensen når jeg leser denne "setninga"? :-) 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Hvordan sikres de vingene mot å ikke foldes mens flyet er i luften? Man kan se flere hull i delen som senkes ned når vingene foldes opp. det ser sikkert der låsepinner går inn for å låse vingetippene når den flyr: https://simpleflying.com/wp-content/uploads/2018/07/boeing-777x-folding-wingtip-700x373.jpg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå