pizzafordi Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Hvis jeg trenger sånne 3.7 volts batterier til lommelykter. Og vil bestille ifra deal-extreme, ebay , aliexpress er det lovlig eller ulovlig å bestille inn batterier... Spør fordi en påstod at en får 12000kr i bot ved innførsel...Noe som hørtes vanvittig ut. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Det er vel enkelte fly som ikke vil ha disse batteriene med i lasterommet. Jeg får dem fra AliExpress uten problem. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Tror bl.a. DX.com sender fra Nederland eller Tyskland nå. Tror ikke kjøper har noe å være redd for uten at jeg har noen spesifikke lover å linke til. Har også bestilt selv flere ganger uten problemer. Edit: Har bestilt fra eBay og dx.com. Endret 27. august 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Du får slike batterier innlands også. Clas Ohlson fører dem f.eks. Det er i tillegg litt lotto ang kvaliteten når du bestiller fra DX / AliExpress / eBay pga mye forfalskede batterier. Du kan få alt fra kvalitet til søppel. Batterier, flash-minne og 220v utstyr er risikosport fra slike steder. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Sylindriske celler hadde jeg kjøpt i Norge. Du får Samsung 18650 på Biltema f.eks. Rektangulære celler har jeg hatt ganske god erfaring med fra Kina faktisk. Mulig de er litt vanskeligere å forfalske enn de sylindriske. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Har kjøpt noen Xiaomi Powerbanks med 19650 celler helt uten problem. Løse billige celler går nok og helt fint men er veldig mye juks ute å går. Unngå alle batteri med Fire i navnet og. Har du en gammel laptop kan du åpne batteriet på den å plukke ut cellene. Det er vanlige 18650 celler der som ofte (selv etter mange års bruk) enda har høyere kapasitet igjen en nye Kinabatteri. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Ekte Xiaomi er kvalitet. Samme med Panasonic, Sony, Samsung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå