Gå til innhold

Diablo 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som laget Diablo, alle sammen, har sluttet hos Blizzard og laget Flagship Studios...

De holder for tiden på å lage en 3d-motor og sitt første spill. De antok at de kunne være ferdig i 2006 ellerno?

Og de får ikke lov til å bruke Diablo merkenavnet. Kan jo hende Blizzard for noen nye folk til å lage Diablo 3, men det blir jo ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
det kommer ikke no 3er fra blizzard det har dem sakt selv

dem stopper mens leken er godt og det er bra vil ikke at diablo spilla skal ende opp som sims eller simcity spilla O.o

Vel, de har vel uansett ikke tenkt å pumpe ut 10-15 Diablo-spill hvert år :p

Håper virkelig (men tviler på) at Blizzard kommer med et tredje Diablo-spill ja :w00t:

Men en ny ekstrapakke til D2 hadde heller ikke vært å forakte.

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

Hadde egentlig også være flott med en grafisk oppdatering til diablo II slik at vi som liker det enda ikke må sitte å spille med så grusomt dårlig bilde, men det hadde jo selvfølgelig vært kos med diablo III :D

Endret av LoS
Lenke til kommentar
De som laget Diablo, alle sammen, har sluttet hos Blizzard og laget Flagship Studios...

Vel... var vel mer enn 4-5 personer som lagde Diablo... Mulig det var de folka som utviklet selve idéen osv, men det er garantert fortsatt masse folk på Blizzard som var med å utvikle Diablo og Diablo 2. Ikke at det betyr at det kommer et Diablo 3...

Lenke til kommentar

Vel... var vel mer enn 4-5 personer som lagde Diablo... Mulig det var de folka som utviklet selve idéen osv, men det er garantert fortsatt masse folk på Blizzard som var med å utvikle Diablo og Diablo 2. Ikke at det betyr at det kommer et Diablo 3...

Vel, det er 9 stykker som startet Flagship Studios og alle er fra Blizzard North. Så vidt jeg har forstått var de noen av hovedfolkene bak Diablo spillene. Noen av de har og jobbet på Warcraft, Starcraft osv...

Jeg har sikkert bare misforstått det intervjuet jeg leste :)

Lenke til kommentar

jepp, nå som den harde kjernen i blizzard har forlatt skipet, vil man ikke se samme integriteten og kvaliteten som vi har sett tidligere <- det er iallefall min teori (så hvidt jeg forstod, forlot de blizzard fordi de mislikte at "pengemennen" styrte for mye)...

skrekk scenario: Blizzard blir som EA når det gjelder å gi ut spill...og hvis det skjer, kommer vi nok til å se Diablo 2004, 2005, 2006, og 2007... :)

Lenke til kommentar

Tror Diablo 3 kommer ja.

Du har jo Warcraft 1, 2 og 3.

Neste vil nok være å utvide Diablo og Starcraft serien. Med henholdsvis Diablo 3 og Starcraft 2.

Jeg ser ikke helt Blizzard kutte en serie som Diablo, spesielt ikke etter de voldsomme tallene Diablo 2 og Lord Of Destruction solgte.

Nå pleier Blizzard å jobbe med 2 spill om gangen internt, så det spørs om ikke de jobber med et spill som foreløpig er hemmelig i tillegg til World Of Warcraft.

Finner vel ut mer på en spillemesse i Mars er det vel.

Og ikke kom å si; "Men de jobber jo med 2 spill da dummen! WoW og Starcraft: Ghost.", for Ghost blir ikke produsert internt hos Blizzard. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...