Gå til innhold

Ni dager til avduking - Porsche Taycan viser muskler på Nürburgring


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Kan like gjerne ta inn Tesla nå før som sist. En av dere vil uansett gjøre det før eller siden. Særlig om man skal si sannheten. Grunnen til at man hører Porsches motor, er jo fordi alt annet er stille. Lite dekkstøy, og lite vindstøy gir mer rom for å høre andre ting.

 

Rette ræva som feis. Når Tesla lager en bra bil, så skal jeg være glade for dem. Inntil den tid, så finner jeg det merkelig at man klager over motorstøy her. Porsche er helt åpenbart mer lydisolert enn de fleste andre elbiler.

Hadde det ikke vært for Tesla, så hadde ikke Taycan eksistert. Så da har du i alle fall noe å takke Tesla for, utviklingen samt opprettelse av et (fra før) nisje-marked, med merker som Think/Buddy etc, til skikkelige elbiler som nå sikter seg til å bli allemannseie. Du burde være ydmyk :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for Tesla, så hadde ikke Taycan eksistert. Så da har du i alle fall noe å takke Tesla for, utviklingen samt opprettelse av et (fra før) nisje-marked, med merker som Think/Buddy etc, til skikkelige elbiler som nå sikter seg til å bli allemannseie. Du burde være ydmyk :)

Dette har jeg skrevet før også. Tesla har gjort mye bra, og de startet veldig bra som firma. De hadde lagt alt til rette for å bli en gigant innenfor bilindustrien. Jeg stod tross alt på venteliste for å ha en TM3. I starten så likte nok de fleste hva Tesla gjorde. 

 

Men hva skal jeg være ydmyk for i dette tilfellet? Fanboy'ism er latterlig uansett hvor man finner det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen fanboyism, her passer det nok bedre med 'haters gonna hate'. Fokuser på Porsche nå, prøv for en gangs skyld å glemme Tesla.

Jeg heier på alle som lager et godt produkt. Tesla er et ok produkt på visse områder. 

 

Porsche viser her at de vet hva de gjør, og det å lage en elektrisk bil uten å straffe teknologien for å få best mulige salgbare tall, er altså mulig.  

Lenke til kommentar

Denne gangen var det du som dro Tesla inn i diskusjonen på bakgrunn av Salvesen syns motoren i Taycan støya. Dette er noe som ikke nødvendigvis trenger å være en parallell til hans Tesla overhodet, men du valgte likevel å fremprovosere dette ved å pisse på Tesla som et slags forsvar. Skjerp deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Denne gangen var det du som dro Tesla inn i diskusjonen på bakgrunn av Salvesen syns motoren i Taycan støya. Dette er noe som ikke nødvendigvis trenger å være en parallell til hans Tesla overhodet, men du valgte likevel å fremprovosere dette ved å pisse på Tesla som et slags forsvar. Skjerp deg

 

Jepp, samme støyen som alltid. Har heldigvis ignorert støyen så det slipper å irritere. Man kan ikke si en eneste negativ ting om hvilken som helst bil før de drar fram T ordet og ranter i det evige og breie. Så slitsomt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Denne gangen var det du som dro Tesla inn i diskusjonen på bakgrunn av Salvesen syns motoren i Taycan støya. Dette er noe som ikke nødvendigvis trenger å være en parallell til hans Tesla overhodet, men du valgte likevel å fremprovosere dette ved å pisse på Tesla som et slags forsvar. Skjerp deg

Når har det noen sinne omhandlet noe annet enn Tesla når slike kommentarer kommer fra en av dere? Hvilken bil kom sammenligningen ifra egentlig, om det ikke var Tesla? 

 

Jeg trur neppe han tenker på og sammenligner med Leaf. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.elbil24.no/tester/porsche-taycan---endelig-provekjort/71540809?fbclid=IwAR0Zg2NKprY0xIItADC5t96CBatpt5YkuYL0Yk08f_yYfLWShIQQzUP_lLk

 

Litt ny informasjon der som jeg ikke viste fra før av. 

 

250kW kapasitet for regenerativ "lading", er jo greit imponerende. 

Han sier også at akselerasjonen er større i denne enn i noen annen elbil han har testet. 

Endret av oophus3do
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...