Limbeck Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Men. Hvis du ser sånn på det kan man vel egentlig sette en stor strek over dataspill Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Men. Hvis du ser sånn på det kan man vel egentlig sette en stor strek over dataspill Her forstår jeg ikke hva du mener. Noen av de beste underholdningsopplevelsene som finnes er dataspill, men det forutsetter selvfølgelig at man liker spill i utgangspunktet, noe jeg antar du gjør siden du er her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Skrik, Beethoven og Shakespeare kommer til å leve lengre enn både pewdiepie og favoritt spillene våre. Hva vi personlig liker har lite med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Skrik, Beethoven og Shakespeare kommer til å leve lengre enn både pewdiepie og favoritt spillene våre. Hva vi personlig liker har lite med saken å gjøre. Det er vanskelig å si hvilken status spill kommer til å ha i fremtiden, men det som er sikkert er at mye av det som anses som gammel og ærverdig høykultur i dag i utgangspunktet var populærkultur med en lavere status i sin samtid enn det som da var etablert og gammel høykultur. Jeg er imidlertid ganske sikker på at Youtube-videoer som baserer seg på temaer som bare trender i noen uker eller måneder ikke kommer til å ha noen varig verdi, da de ikke har noen underholdningsverdi om man ikke er veldig inne i hva som rørte seg i influenser-sfæren akkurat der og da. Endret 27. august 2019 av Spartapus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Shakespeare var vel populærkultur når det kom ut, samme var Beethoven for å si det mildt. Kvalitet er kvalitet uansett hva "temaet" er. Stones og beatles er udødlige, hver dag vil unge mennesker oppdage Stones, Beatles, Queen osv osv. Ingen 15 åringer om 50 år vil oppdage Beiber. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Shakespeare var vel populærkultur når det kom ut, samme var Beethoven for å si det mildt. Kvalitet er kvalitet uansett hva "temaet" er. Stones og beatles er udødlige, hver dag vil unge mennesker oppdage Stones, Beatles, Queen osv osv. Ingen 15 åringer om 50 år vil oppdage Beiber. Nå motsa du deg selv Men som sagt jeg er enig i at videoene hans neppe blir gamle Men jeg er mektig imponert av han. Å greie å finne en sånn gullgruve er godt gjort. Endret 27. august 2019 av Limbeck Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Å sammenligne Pewds med Shakespeare blir for dumt. Dette er en fyr som har truffet blink med sitt innhold til nøyaktig riktig tid. Timingen er alfa og omega i denne sammenheng. Så at han vil bli glemt fort.... Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Å sammenligne Pewds med Shakespeare blir for dumt. Dette er en fyr som har truffet blink med sitt innhold til nøyaktig riktig tid. Timingen er alfa og omega i denne sammenheng. Så at han vil bli glemt fort.... Selvfølgelig! Hva? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Nå motsa du deg selv Men som sagt jeg er enig i at videoene hans neppe blir gamle Men jeg er mektig imponert av han. Å greie å finne en sånn gullgruve er godt gjort. Nei jeg ja at populærkultur blir til kultur om det er bra nok, ikke noe jeg sa var en motsigelse Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Moderatormelding Diskusjon om rasisme og bruk av "n-ordet" er flyttet til følgende tråd: Pewdiepie er første youtuber med 100m følgere, er han en god innflytelse? Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå