Håvard Hofstad Ruud Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Å spille World of Warcraft Classic blir som å reise tilbake til en svunnen tid.KOMMENTAR: Tilbake til opprinnelsen 1 Lenke til kommentar
mbp Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 FYI: Wow classic Norge har valgt serveren Firemaw(37 norske guilder). For de som ikke har valgt server enda 4 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Jeg gleder meg selv om det vil ta mye lengre tid å levle opp nå enn den gang. Men jeg savner også denne tiden. Raid blir det nok lite av, men pvp og instances som UBRS og Scholomonce blir det. Her forleden så satt jeg i discord chat med en kar som viste seg å ha spilt på alliance siden men på samme server jeg var på. Det beste av alt var at denne karen fikk en tegning av karakteren fra en i guildet hans (Forte) som var kunstner, og jammen var det samme bilde og karakter jeg husket fra den gangen. Jeg brukte til og med det karakterbildet som profilbilde på diverse forumer den gang pga kulheten og jammen var det en nordmann på omtrent samme alder som meg, fra en av nabobyene som faktisk var denne karakteren. Heldigvis hadde jeg tatt vare å alle disse karaktertegningene han kunstneren laget, så gleden var stor når jeg kunne sende han dette, 15 år etter det ble laget. Jeg ble også kjent med flere personer ingame den gangen som jeg holder kontakt med den dag i dag. 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Dette blir episk! Sees på Firemaw i natt;) 1 Lenke til kommentar
EEE111 Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 FYI: Wow classic Norge har valgt serveren Firemaw(37 norske guilder). For de som ikke har valgt server enda Alliance eller Horde? Eller er det samme? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Dette blir episk! Sees på Firemaw i natt;) Tror du? Serverne kommer til å gå ned i mange timer... Ville ikke prøvd å logge på i natt. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Dette blir episk! Sees på Firemaw i natt;) Tror du? Serverne kommer til å gå ned i mange timer... Ville ikke prøvd å logge på i natt. Ikke så negativ nå! ? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 FYI: Wow classic Norge har valgt serveren Firemaw(37 norske guilder). For de som ikke har valgt server enda Alliance eller Horde? Eller er det samme? Er mange nordmenn både på alliance og horde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Fantastisk fint innlegg! Kjente meg igjen i hver eneste setning! Og dem som aldri spilte vanilla, vil heller aldri kunne forestille seg hvordan det var...selv om man hører andre snakke om det. Personlig skal jeg tilbake, men...som superduper casual. Ender nok aldri opp med en epic igjen, men det er heller ikke målet. Veien til 60, og ikke minst skaffe litt blues etterhvert holder nok for meg. Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Jepp, ærre classic så ærre classic. Kanskje noen dagers nedetid også kø på noen timer.... Slik lauch var 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Får ikke ordna subscription engang.. Knelt hele systemet dems 2 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Noe feedback fra folk som har spilt? Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Noe feedback fra folk som har spilt? Fullt er vel ordet som beskriver opplevelsen best. Lange køer både utenfor og inne i spillet. Folk har til og med laget kø-system for å vente på respawn av single kill quest. Jeg kommer til å poppe innom i kveld for å se, men om det er for fullt så kjører jeg litt BFA. 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Noe feedback fra folk som har spilt? Fullt er vel ordet som beskriver opplevelsen best. Lange køer både utenfor og inne i spillet. Folk har til og med laget kø-system for å vente på respawn av single kill quest. Jeg kommer til å poppe innom i kveld for å se, men om det er for fullt så kjører jeg litt BFA. Takk! Veldig fristet til å prøve igjen men da venter jeg til helga kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå