Frode syttito Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Er det akseptert at menn går i skinnbukse? Har et par selv, men bruker de for det meste hjemme. Dette fordi jeg føler selv at det ikke er akseptert. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Spørs helt på hvilket miljø du er i, og hvem du vil imponere. På generell basis så er nok ikke skinnbukser på menn særlig sosialt akseptert med mindre du er gjennomført hypebeast eller punker. Lenke til kommentar
Usikkerpå Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Må jo være greit at menn går i skinnbukser i dag. Ser jo at det selges av alle store mote salgs steder i dag. Har fulgt med en stund, og ser att det noen modeller er utsolgt hele tiden. Så noen må jo kjøpe de. Ikke at det gjør det greit, men er vel bare att det alltid har vært tabu. Men tenker at hvis flere bruker det så må det jo bli aksept. Har selv kjøp min første i dag, og både kona og jeg syntes de er fine😅 Endret 23. januar 2022 av Usikkerpå Skrivefeil Lenke til kommentar
Cerent Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Tror aldri jeg har prøvd en skinnbukse, blir de ikke veldig fort veldig klamme og svette om det er varmt? Skinn er vel mye tettere enn en vanlig bomullsbukse? Og hvordan får en vasket dem uten å ødelegge dem? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Akseptert på hvilken måte? Tror ikke du blir banket opp om du går i skinnbukser i det minste.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Skinnbukse er definitivt et særpreg, så da er det mer et spørsmål om hvor bra du klarer å få til stilen din, eller "pulling it off" som det heter på engelsk. Oppmerksomhet får du uansett og fra meg så hadde dette vært på et spekter fra "wow kult" til "oi, hvor kom det der i fra?" Lenke til kommentar
Frode syttito Skrevet 6. april 2022 Forfatter Del Skrevet 6. april 2022 Usikkerpå skrev (På 23.1.2022 den 0.45): Må jo være greit at menn går i skinnbukser i dag. Ser jo at det selges av alle store mote salgs steder i dag. Har fulgt med en stund, og ser att det noen modeller er utsolgt hele tiden. Så noen må jo kjøpe de. Ikke at det gjør det greit, men er vel bare att det alltid har vært tabu. Men tenker at hvis flere bruker det så må det jo bli aksept. Har selv kjøp min første i dag, og både kona og jeg syntes de er fine😅 Jeg har samme erfaring. De buksene som har vært interessante har alltid vært utsolgt. Bra er det, håper de ikke føler at de blir sett på som annerledes, fordi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå