Gå til innhold

9600XT kom med løs vifte

Anbefalte innlegg

Jeg fikk idag mitt GeCube 9600XT..

Da jeg fikk det (bestilt fra ITbutikken) og pakket det opp var viften helt løs..

Den henger fast på begge festene, men den er helt lealaus hele driten.. Kan rikke den fram og tilbake bare ved å se på det omtrendt..

+ At HL2 bongen fulgte ikke med, noe som skuffer i og med at det sto i produktbeskrivelsen at den var bundlet med dette kortet..

Kommer jeg til å få nytt kort med en vifte som sitter, eller skal jeg bare kjøpe noe termisk lim og lime med det..

Angående HL2, noen andre som har opplevd dette og vet hva jeg skal gjøre med det?

På forhånd takk for alle svar

Fortsatt god jul

:xmas:

Endret av AssMan2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GeCube bundler ikke HL2 med sine XT-kort for å gjøre dem billigere.

Dette sto det på ItButikken's side om dette kortet..

PRODUCT FEATURES:

World's fastest and most visually advanced 3D gameplay;

High-Speed 256MB DDR;

Quad-Pipe architecture delivers real-time cinematic rendering and animation;

ATi OVERDRIVE to push the limits of standard levels of performance;

Full DirectX 9.0 and Next Generation OpenGL Support;

This card is equipped with 4ns DDR memory;

Half-Life2 License Key inside.

Lenke til kommentar

Ja, send en mail til produsenten før du gjør noe mer og det blir en eventuell retursak!

Jeg har forøvrig handlet littegrann av itbutikken, og jeg har aldri opplevd dårlig kundeservice og veldig trege retursaker (dog kanskje litt lengre tid enn det som er vanlig med norske webshops), så retur er jo en mulighet!

send en mail til produsenten før du gjør noe, samme hva du bestemmer deg for!

Lenke til kommentar
Jeg fikk idag mitt GeCube 9600XT..

Da jeg fikk det (bestilt fra ITbutikken) og pakket det opp var viften helt løs..

Den henger fast på begge festene, men den er helt lealaus hele driten.. Kan rikke den fram og tilbake bare ved å se på det omtrendt..

+ At HL2 bongen fulgte ikke med, noe som skuffer i og med at det sto i produktbeskrivelsen at den var bundlet med dette kortet..

Kommer jeg til å få nytt kort med en vifte som sitter, eller skal jeg bare kjøpe noe termisk lim og lime med det..

Angående HL2, noen andre som har opplevd dette og vet hva jeg skal gjøre med det?

På forhånd takk for alle svar

Fortsatt god jul

:xmas:

Bruk angreretten,

Lenke til kommentar

Jeg kikket på Multicom sine sider, de selger samme kortet, men der er produktnummer(eller hva en skal kalle det) GC-R96XT-C3-HL2. Noe som mest sannsynelig betyr at HL2 er med kortet.

På ITbutikken er produktnummeret bare GC-R96XT-C3.

Tar jeg ikke feil så er du blitt lurt og har fått en litt eldre versjon som ikke er bundelet med HL2.

Lenke til kommentar

Retur og angrerett! Om det tar over 1 uke uten framgang, skriv mail, eller ting dem. Er det fortsatt ikke fremgang en uke etterpå så tar du kontakt med forbrukerrådet og mailer/ringer IT-butikken ennå en gang. Slikt SKAL gå raskt og smertefritt, ellers får de forbrukerrådet på nakken. (Spiller ingen rolle om de har lagret sitt i danmark. De er en butikk med norsk salgs-avdeling og må dermed underlegge seg den norske forbrukerkjøpsloven som alle andre.)

(Høres ut som om det er demobrukt eller en retur-vare uten at det er opplyst om fra IT-butikkens side)

Lenke til kommentar
Jeg kikket på Multicom sine sider, de selger samme kortet, men der er produktnummer(eller hva en skal kalle det) GC-R96XT-C3-HL2. Noe som mest sannsynelig betyr at HL2 er med kortet.

Tar jeg ikke feil så er du blitt lurt og har fått en litt eldre versjon som ikke er bundelet med HL2.

Bullshit, jeg kjøpte BGA minne versjonen av den og den inkluderte IKKE HL2 key.

Lenke til kommentar

Bullshit, jeg kjøpte BGA minne versjonen av den og den inkluderte IKKE HL2 key.

Vennligst les denne posten ang. HL2:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=185152&hl=

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...