ZoLan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har nå vært og kjøpt meg Max Payne, fordi jeg har så vidt prøvd det, og synes at det virket veldig bra. Men når jeg skal spille det, hopper maskina bare tilbake til Windows. Jeg kjører XP. Er det noen som vet hvorfor? Fungere ikke Max Payne med XP? Takknemlig for svar. ZoLan Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Last ned siste patch til Max så skal det fungere! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hvilket skjermkort har du? har hatt problemer med noen spill på et nvidia g3 i xp når jeg har oppe mapper, explorer etc i bakgrunne. prøv å lukk alle prog før du kjører spillet og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Max Payne må opptaderes til en nyere patch for å kunne virke i XP. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Rart..bruker XP og skulle runde Max Payne på nytt igjen..jeg trengte ikke å patche spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå